trondki Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) hei lurer på om det er noen som har lyst til og booste meg.jeg er en mage lvl 11 og vill gjerne bli boostet.server bolderfist.jeg har ikke stort med penger:S Endret 20. januar 2008 av trondki
Rostad Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Tviler på at noen vil, og gå og gjør noen quests i stedet da får du plenty med gold og XP for jeg tviler meget på at noen vil booste deg opp hele veien til 70. Og hvis du ikke vil queste så tror jeg ærlig talt ikke dette er spillet for deg.
Licht Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Protip: Spør ingame, på serveren. Uten å stave som om du kommer fra Deliverance-landsbygda. Lulz.
Fylla Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 herregud man, du må queste og utforske selv å skaffe deg grupper for instancer etc. for og få oppleve spillet, spillet handler ikke om å bli 70.
MysticoN Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 herregud man, du må queste og utforske selv å skaffe deg grupper for instancer etc. for og få oppleve spillet, spillet handler ikke om å bli 70. enig. vist han ikke har noen lvl 70 fra før vil boosting ødlegge mye av spillet. og han vil ALDRI lære seg å spille klassen sin godt.
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå