Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Saab 9-3S OG - Showcase og worklog - Update 28.01.08

Pilot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slik ser vingen ut. Litt skitten bil for øyeblikket :p Snart vår-polish, får ta skikkelige bilder med skikkelig kamera da.

bil34.JPG

Har også tenkt å kjøpe meg en slik vinge til min saab 9-3. Alltid lurt på hvordan man fester dem..Var det vanskelig?

Skrevet

Jeg brukte bare en god lim, mer skal ikke til. Har hørt om folk som har brukt Tech7 også, men jeg valgte og ikke bruke det fordi det blir lettere "skvist ut" på kantene enn lim hvis man skal ha på en del.

• 1 måned senere...
Skrevet
Må man ikke ha papirer fra forstillingskontroll for å få godkjent senk i vognkortet? Ikke at jeg har vært hos BT med min senka bil, men ... :p

Man må ha papirer fra 4hjulskontroll. På kontrollen skal nr på fjærer stå oppført.

Skrevet
På tide med bilder av bilen me sommerfelger ? :!:

Slik ser det ut. :)

Tror jeg skal sette på 40mm senk (står på 30mm nå). Nå skal det sies at på bilde er bilen ribba for bagasje, passasjerer og ikke mange liter igjen på tanken. :D

post-45676-1207518300_thumb.jpg

Skrevet

Veldig liten forskjell på ytelse og forbruk, men lyden derimot ble mye bedre. Men nå har jeg jo ny sportseksos i tillegg, så lyden ble betydlig bedre enn hvis man bare bytter filter.

Skrevet
Ja, jeg kunne tenke meg litt grommere lyd, men har nettopp kjøpt nytt anlegg, så jeg gidder ikke kjøpe sportseksos. :D

Du vil jo allikevel få litt bedre lyd på høyere turtall, men langt i fra det du hadde fått med ny eksos. :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...