Gå til innhold

Sliter ekstremt med motivasjon.


Anbefalte innlegg

Hahaha... Åh, jeg kjenner meg igjen i trådstarter!

 

Kjøpte WoW i september 2006, levelet til 10 første dagen...så gikk det bare treigere og treigere. Dinget 35 i februar 2007 :!:

Jeg greide rett og slett ikke spille mer enn kanskje en time om gangen et par ganger i uken, og jeg haaatet å queste alene, så jeg levelet i PUGs hele tiden. Kun instancer.

 

...så tok jeg en lang pause.

 

Begynte igjen i august 2007. Levelet til 40, kjøpte meg en mount (brukte alle pengene) :w00t: , grindet gull, pinte meg gjennom PUGs i Ulda...vurderte å legge fra meg spillet for godt... men da jeg kom til Zul'Farrak ble alt så mye bedre. Jeg fant en å spille med fast.

 

Jeg var resto druid, han var prot pala. Vi spilte så jævlig bra sammen. Vi fikk med oss en shadow priest og en feral druid og startet et guild. Månedene som fulgte var konge!

Alle som joinet guildet var utrolig hyggelige og hjelpsomme. Alle var mer eller mindre på samme level og ingen hadde noen level 70 fra før.

Vi koste oss i Sunken Temple, og plaget oss selv i BRD.

 

...men. Da vi kom til Outland så begynte alt bare å suge big time! Tanken begynte å få divanykker, og skjelle ut alle. Gear droppet så og si aldri for meg, og de gangene det droppet så ble jeg alltid outrollet. *boiling point*

Guildet løste seg sakte men sikkert opp.

 

GRIND GRIND GRIND

 

Level 63...det siste jeg gjorde var å komme meg gjennom Underbog med restene av guildet og en random tank. Fikk førsteprioritet på Manaspark Gloves av Hungarfen og Robes of The Augurer av The Black Stalker som en avskjedsgave fra guildet :love:

Brukte alle pengene på gems til de, tok et screenshot og logget av for godt.

 

Jeg er virkelig ferdig med WoW for godt.

Det er rett og slett ikke et gøy spill.

 

Det føles mer som en jobb enn som en fritidssyssel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor vi gidder egentlig. Jeg sitter å gruer meg felt til å lvle 60-70 nå, men jeg skal gjøre det. Det er noe inni meg som sier jeg er nødt, det virker som underbevisstheten min har veldig lyst og føle hvordan det er å være lvl 70. Mens bevisstheten skjønner at det kommer til å bli et mannsslit av verste sort.

 

Wow tar over hjernen din >.<

Lenke til kommentar

Hvis du sliter med motivasjonen nå, så kommer det til å være et mareritt når du har 3-4 lvl 70 chars.

 

Min motivasjon har omtrent samme kurve som en sinus kurve. Kan gå måneder uten å spille, så dukker det plutselig opp noe nytt, teste ut det..og så nye motivasjons problemer.

 

I det siste er min motivasjon for å spille kun basert på at jeg har blitt kjent med så mange ingame, og trives med å prate tull med dem på vt. Noen ganger gjøv vi ting, andre ganger ikke. Er blitt en casual nab jeg, kunne nesten like godt brukt msn for å holde kontakten med dem. (/played since EU beta)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...