Gå til innhold

Sliter ekstremt med motivasjon.


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg sliter med motivasjon for og levele.

 

Jeg spiller hunter, er lvl 47 og BM har ekstremt lite penger, men det er ikke akkurat det som er problemet...omtrent fra hvert tiende lvl har jeg omtrent bare gått i instancer, fordi jeg finne questene for vanskelige. Drop raten på quest itemsa/ spawnrate på mobsa SUGER som faen! Pluss tingen er jo man må gjennom halve kontinentet for og finne 4 mobs så tilbake for og finne 4 til sånn går det til du har fått tak i 30 stk elns, er sykt kjedelig i lengden.

 

Noen som har noen ideer til motivasjon? :ermm:

 

 

 

Leif...

Endret av Tashii^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å fått med en venn?, så kan du gjøre quest med han. Det funka for meg når jeg spilte wow

 

 

Ja....men den "vennen" har lvla ifra meg, han spiller faen meg 24/7 + pluss han får boost. Han vil bare ikke innrømme det..

 

Du kan jo bare prøve å finne en random, som er på lik lvl som deg.

Lenke til kommentar
Hvis man har "motivasjonsproblemer" med et spill, er det kanskje ikke spillet for deg. :>

 

 

Rart nokk, jeg elsket WoW i starten, men når jeg kom sånn 20+ begynte jeg og slite med lvlinga..

 

Qbab: om du finner den i gratis versjon for meg så..

 

Jeg har den i gratisversion :yes:

Lenke til kommentar
Hvis man har "motivasjonsproblemer" med et spill, er det kanskje ikke spillet for deg. :>

 

 

Rart nokk, jeg elsket WoW i starten, men når jeg kom sånn 20+ begynte jeg og slite med lvlinga..

 

Qbab: om du finner den i gratis versjon for meg så..

 

Jeg har den i gratisversion :yes:

 

 

Kunne du har sendt meg den på msn eller noe? bare PM meg for msn adressa mi.

 

Og ja, jeg har prøvd PVP , jeg synsts det er drit gøy men man trenger ALT for mangen merker for og få bra rewards..

 

Ajaco: jeg har noen addons, men bare xperl og noen sånn lootmaps og coords da..Kan du forklare litt hvilken addons jeg kunne ha trengt?

Lenke til kommentar
Ajaco: jeg har noen addons, men bare xperl og noen sånn lootmaps og coords da..Kan du forklare litt hvilken addons jeg kunne ha trengt?

Det kan jeg vet du! ;)

 

Først av alt, så teller ui ganske mye for meg. Et godt ui gjør spillegleden større for meg. Du kan jo prøve deg fram med ui's. Denne siden har mange gode ui's. Se litt på de, hvis du liker det du ser kan du laste de ned.

 

Men over til addonsene. Hvis du laster ned noen av uiene listet ovenfor vil du få med coords og map notes (i alle fall uien jeg har, Siana's pvp ui 2). Dette gjør at du kan lage marks på kartet over hvor du skal gå, så du kan lage en finfin quest rute - som gjør questingen mye bedre. I tilleg til disse er det kjekt å ha LightHeaded. Dette er en addon som lar deg se comments fra www.wowhead.com ingame. Altså ved å selecte questet ditt i quest loggen får du opp comments som sier hvor du skal eventuelt hva du skal gjøre. Dette gjør at det er lettere å finne coords, dermed lage en quest rute.

 

Eller så hjelper det godt med god musikk når du levler. Og etterhvert vil du erfare at du blir bedre som hunter, og da går ting lettere.

 

Lykke til, håper dette hjelper på motivasjonen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...