mfb Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Ser at en ting gjentar seg om og om igjen. i dag hadde jeg 0 honor tjent idag når jeg kom hjem. jeg gjorde daily pvp quest, i dag var det å vinne en Alterac Valley Etter å ha vunnet første gang jeg gikk hadde jeg 400 honor. Leverte inn daily-questet og fikk honorreward på 400 og noe honor. Da hadde jeg 800 honor og noe totalt, men plutselig blir 400 honor lagt til enda en gang der det står slik: Honor ~ 1200. Hvorfor blir bonushonor lagt til 2 ganger? sykt irriterende
Licht Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Estimates er på viddene, og har vært det siden 2.3. Enten er det PvP-questet som gjør at du mister (eller i noen tilfeller får ekstra) honor, ellers er det et eller annet problem de ikke har klart å identifisere - noe som betyr at de ikke vil innrømme at det er et problem på ~ 1 år enda. De skylder heller på DR, noe som åpenbart er en billig unnskyldning. Selv om man trekker fra all honor fra pure kills, er det fremdeles altfor lite som blir igjen etter selve opptellingen kontra estimated. ... At DR på kills i BGs er og blir et ubegripelig tilbakestående konsept, får bli en annen diskusjon.
mfb Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 i går stod det at jeg skulle ha 13400 honor, jeg fikk kun 11890
Licht Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har hatt ~ 4000 estimated og fått 600. Fun times.
crypt0r Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har hatt ~ 4000 estimated og fått 600. Fun times. Da burde du vel kanskje skjønt på forhånd at det var noe galt?
Licht Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det er ikke unormalt å ha 4000 etter en hel del timer i AV + Daily PvP. Neste dag hadde jeg en tilsvarende mengde, hvorpå jeg faktisk fikk jeg alt. Så eh. Forklar hva du mener.
crypt0r Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det er ikke unormalt å ha 4000 etter en hel del timer i AV + Daily PvP. Neste dag hadde jeg en tilsvarende mengde, hvorpå jeg faktisk fikk jeg alt. Så eh. Forklar hva du mener. Der er jo som oftest estimated honor som viser feil, men du får altså den honoren den egentlig har jobbet deg til. Siden du da fikk 700, vil det i utgangspunktet si at du ikke har gjort veldig mye pvp den dagen. Estimated honor har ikke tatt med diminishing returns og gjerne lagt til daily questet noen ganger, slik at det viser 4000. Poenget mitt var at du kanskje burde skjønt at du ikke skulle få 4000 honor for 30 min bg. Men for all del, hvis du hadde pvp'et i mange timer skulle du kanskje hatt 4k.
Licht Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Selvsagt er det estimated honor som viser feil, jeg har aldri sagt noe annet. Etter 30 minutter vil det ikke vise så mye som 4000 uansett hva man gjør, så hvordan du kom til at jeg hadde spilt i en halvtime aner jeg ikke - det er selvsagt snakk om noen timers spilling. Det er rett og slett feil, med mindre da kalkulasjonen på slutten av en AV også er feil, noe Blizzard hardnakket hevder at det ikke er. Endret 18. januar 2008 av Zealuu
Ajaco Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Når du gjør daily pvp vil du fp 419 (?) honor for reward. Hvsidu relogger etter dette, vil det se ut som du får 838 honor, men det er kun en bug. Du vil fortsatt få kun 400 honor. Selv anbefaler jeg å grinde i overkant av det man trenger hvis det er kvelden før man evt. kjøper item.
Saint Kalopsia Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Vet ikke om dette hjelper noen av dere, men har lagt merke til at hvis man spiller bg's mellom kl. 23-01 da mister man det meste av poengene man har tjent opp under den tids perioden, hvertfall skjedd med meg flere ganger.
jvc1986 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg minnes å ha lest at grunnen til at poengene blir feil er det at det beregenes 20 honor point pr honorable kill, uansett hvor mye/lite du egentlig får. (mindre jo flere ganger den du dreper har blitt drept) Så hvis du har 50 honorable kills vil det utgjøre: 50*20= 1000 HP Men la oss si at du egentlig bare fikk ca 9 honor point pr kill: 50*9 = 450 HP, og det blir da feil på den ca (~) beregningen som skjer i PvP fanen in-game. Leste dette på wow-europe forumet tidligere, var dog ingen "Blue" post, spiller så lite PvP at jeg ikke har fått sjekket det selv.
4MB Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hmm.. I sted sto det 8700 honor på estimated, og 7500 på titan-panel honor addon. Men så klikka wow, jeg quitta og gikk inn igjen. Da sto det fortsatt 8700 på "H", men på titan-panel sto det nå plutselig 5600. Fikk lite lyst til å spille nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå