Gå til innhold

Webcam fryser, igjen og igjen.


Anbefalte innlegg

Før var alt bra. Så var det ikke sånn lenger. Så stresset jeg med drivere og instalerte på nytt osv. Selv ikke ny win install hjalp.

Men så skiftet jeg usb port og alt fungerte bra.

 

Men nå er det fucket igjen. Og bytte hjelper ikke lenger.

 

Så hva nå? Jeg kommer ikke på noe mer jeg kan gjøre.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bumper denne tråden. Må da vere noe som kan gjøres. Testet det på skype og der fungerer det kjempebra. Må da vere noe som kan gjøres for å få det til å fungere i live messenger. Eller er micrsoft gutta så inkompetent at de ikke klarer noe alle andre ser ut til å klare?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bumper denne tråden. Må da vere noe som kan gjøres. Testet det på skype og der fungerer det kjempebra. Må da vere noe som kan gjøres for å få det til å fungere i live messenger. Eller er micrsoft gutta så inkompetent at de ikke klarer noe alle andre ser ut til å klare?

 

Sikker på at det ikke bare er MSN-serverne som er høy belastet, slik at det blir en latency?

 

Det du ser i vinduet på MSN, er det den andre ser.

 

Prøv å gå på instillinger for webcam.

Lagger det der også, så er det noe annet som er i veien.

 

Hos meg lagger alle webcam, men jeg har en stor tro på at det er båndbredden til MSN som er treig/overbelastet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Et muligens problem med Msn å webcam; er om dere har Modifisert msn med forskjellige programmer

som msnplus

discovery

Apatch etc...

 

prøv å fjerne de, å reinnstalere msn på nytt, uten å legge til "oppgraderingene". så trur eg nok at det funke bedre.

 

Funket ihvertfall for meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...