viste19 Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) hei Jeg er en som er nysjerrig i hvordan operativsystemet virker i systemet etc Har hørt det går an å finne de slettede filene sine igjen på en mappe( Filene tar vell ikke så stor plass, står bare filnavne og kan gjennomrettes tror jeg ) Greide å slette noen "viktige" bilder som jeg trenger Det er nød ! Endret 22. januar 2008 av viste19
Holten Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Papirkurven. På skrivebordet! EDIT: Denne skal foresten ligge på Programvare-Windows. Endret 17. januar 2008 av Holten
viste19 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 haha, mener jo når du har slettet de derifra
aklla Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 de ligger akkurat der de lå tidligere, det eneste som er borte er indexen til filen, altså pc`n vet ikke at den ligger der, og skriver over den når det trengs. det blir som å tømme en bok ved å rive ut innholdsfortegnelsen, alt ligger der fortsatt, men du vet ikke hvor.
Holten Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 "( Filene tar vell ikke så stor plass, står bare filnavne og kan gjennomrettes tror jeg )" Høres jo veldig ut som papirkurven..men hvis det ikke er det så..
viste19 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 de ligger akkurat der de lå tidligere, det eneste som er borte er indexen til filen, altså pc`n vet ikke at den ligger der, og skriver over den når det trengs. det blir som å tømme en bok ved å rive ut innholdsfortegnelsen, alt ligger der fortsatt, men du vet ikke hvor. Ja hvis man mister innholdsfortegnelsen kan man bla gjennom boka, kan man bla gjennom pc en ? ( Har på vis skjulte filer og mapper ) ser ingenting Det kan jo ikke være der
agito Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Da må du nokk bruke et gjenoppretningsprogram, er vel egentlig ikke mulig å bare kunne bla dem opp igje. Ganske lett å finne disse programmene gratis med et lite googlesøk.
miCro Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 GetDataBack har reddet meg på et par anledninger der en del viktige filer har blitt slettet ved uhell. Koster noen kroner, men er vel verdt det om filene er viktige.
Tallyho Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Recuva er gratis og effektivt hvis filplasseringen ikke har allerede blitt overskrevet...
Thlom Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 de ligger akkurat der de lå tidligere, det eneste som er borte er indexen til filen, altså pc`n vet ikke at den ligger der, og skriver over den når det trengs. det blir som å tømme en bok ved å rive ut innholdsfortegnelsen, alt ligger der fortsatt, men du vet ikke hvor. Ja hvis man mister innholdsfortegnelsen kan man bla gjennom boka, kan man bla gjennom pc en ? ( Har på vis skjulte filer og mapper ) ser ingenting Det kan jo ikke være der Filer som blir slettet ligger fremdeles på harddisken, det er bare pekeren til filen som blir slettet. De vil ikke vises i filsystemet fordi operativsystemet ikke finner filen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå