Gå til innhold

Løst: Hvor blir de slettede filene på PC-en av ?

viste19

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei :p

Jeg er en som er nysjerrig i hvordan operativsystemet virker i systemet etc :p

Har hørt det går an å finne de slettede filene sine igjen på en mappe( Filene tar vell ikke så stor plass, står bare filnavne og kan gjennomrettes tror jeg )

Greide å slette noen "viktige" bilder som jeg trenger :p Det er nød !:p

Endret av viste19
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Papirkurven. På skrivebordet! :p

EDIT: Denne skal foresten ligge på Programvare-Windows.

Endret av Holten
Skrevet

de ligger akkurat der de lå tidligere, det eneste som er borte er indexen til filen, altså pc`n vet ikke at den ligger der, og skriver over den når det trengs.

det blir som å tømme en bok ved å rive ut innholdsfortegnelsen, alt ligger der fortsatt, men du vet ikke hvor.

Skrevet

"( Filene tar vell ikke så stor plass, står bare filnavne og kan gjennomrettes tror jeg )"

Høres jo veldig ut som papirkurven..men hvis det ikke er det så..

Skrevet
de ligger akkurat der de lå tidligere, det eneste som er borte er indexen til filen, altså pc`n vet ikke at den ligger der, og skriver over den når det trengs.

det blir som å tømme en bok ved å rive ut innholdsfortegnelsen, alt ligger der fortsatt, men du vet ikke hvor.

Ja hvis man mister innholdsfortegnelsen kan man bla gjennom boka, kan man bla gjennom pc en ? ( Har på vis skjulte filer og mapper ) ser ingenting :p Det kan jo ikke være der

Skrevet

Da må du nokk bruke et gjenoppretningsprogram, er vel egentlig ikke mulig å bare kunne bla dem opp igje. Ganske lett å finne disse programmene gratis med et lite googlesøk.

Skrevet

Ja hvis man mister innholdsfortegnelsen kan man bla gjennom boka, kan man bla gjennom pc en ? ( Har på vis skjulte filer og mapper ) ser ingenting :p Det kan jo ikke være der

Filer som blir slettet ligger fremdeles på harddisken, det er bare pekeren til filen som blir slettet. De vil ikke vises i filsystemet fordi operativsystemet ikke finner filen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...