bkf_94 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 heeey skal til tannlegen i morgen og hun er alltid etter meg pga jeg ''ikke bruker tanntråd :8'' jeg har sånn ca 10 tonn med tanntråd hjemme men jeg har hele tiden glemt det. Nå finner jeg den ikke så jeg lurte på om jeg kunne bruke en tynn tråd istedenfor (bare denne ene gangen)?? takker for alle svar
Tygg3n Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Er gjerne meir friksjon på vanleg tråd? Kan risikere å brenne tannkjøtt osv
kaka Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 heeey skal til tannlegen i morgen og hun er alltid etter meg pga jeg ''ikke bruker tanntråd :8'' jeg har sånn ca 10 tonn med tanntråd hjemme men jeg har hele tiden glemt det. Nå finner jeg den ikke så jeg lurte på om jeg kunne bruke en tynn tråd istedenfor (bare denne ene gangen)?? takker for alle svar Alt er jo bedre enn ingenting, selv om det nok ikke blir den store forskjellen hvis du skal til tannlegen i morgen. Kjør på!
bkf_94 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 takker for svarene men jeg fant tanntråden
nomore Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Btw, tannlegen ser det om du begynner å pusse tennene som en gal KVELDEN før du skal til tannlegen... eller bruker tanntråd. Men lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå