Gå til innhold

måltider til hund


Anbefalte innlegg

Hei. jeg har da en liten hund på 3mnd. I den uka jeg nå har hatt henne så har det stått mat framme 24/7. hun er ikke matgal eller noe sånnt.. hun spiser når hun er sulten og da overspiser hun heller ikke. er dette noe jeg bør forrandre på eller er det noe som kan fungere greit om hun har er greit forhold til maten sin? Og om jeg skulle skifte til 2 måltider pr dag hvordan da avbryte rytmen hun allerede har? Og hvordan angående drikke? 24/7 eller sammens med mat?

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant så sant. er jo forskjell på hver enkelt hund, Men har lagt merke til i det siste at bikkja bryr seg ikke så mye om maten lenger. bare går bort og napper litt i ny og ne. maten blir jo borte til slutt men vet ikke om hun da får i seg nok pr dag. Tror jeg skal prøve og skifte til 2 ganger pr dag. da det vil bli lettere og eventuellt variere tørrfôr og annen mat. dette er forøvrig en shar pei

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Jeg bytta mat til bikkja mi og hun begynte å spise med en gang. Tenk så utrolig kjedelig det er med samme tørrforet hver eneste dag da... Ikke rart de kan bli litt lei innimellom ..

 

Jeg er ikke så fokusert på at bikkja skal spise med en gang jeg setter frem maten. Gir henne en porsjon om morgenen før jeg drar på jobb, og den spiser hun som regel med en gang, og så får hun en på kvelden. Den varierer det litt med.Noen ganger kan maten stå til langt på dag.

 

Før vi byttet mat spiste hun ikke i det heletatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...