winnie91 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Fant ingen tråder som gikk ut på det samme, så.. Hva liker dere best av fingring/runking eller munnsex? Både å motta og gi. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Munnsex, without doubt! Det er jo direkte deilig, mens runking er litt kjedelig. Det er i hvertfall sånn jeg har det=P Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Det spørs helt på settingen. Runking/fingring kan gjøres under bordet, i bilen, på toget og andre steder uten at det ser ut som det skjer noe med mindre man kommer tett innpå. Det er utrolig artig! Oralsex derimot krever litt mer lukkede omgivelser da det er mye lettere å se at det skjer Begge deler er godt, men på forskjellige tidspunkt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Runke klarer jeg selv, verre når det kommer til suging. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Når jeg var yngre, klarte jeg nesten å suge meg selv! He he. Nå fikk dere et viktig spørsmål å tenke på: Er jeg veldig velutstyrt, eller er jeg bare veldig myk? ....... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 en god runk er det best og gjøre selv, men oralsex er vanskeligere, og MYE bedre Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Når jeg var yngre, klarte jeg nesten å suge meg selv! He he. Nå fikk dere et viktig spørsmål å tenke på: Er jeg veldig velutstyrt, eller er jeg bare veldig myk? ....... Tipper det siste Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! "kjerringa" setter sikkert pris på at du forteller hva du liker og hva du ikke liker, du skal være glad du får noe i det hele tatt med den holdningen der Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Når jeg var yngre, klarte jeg nesten å suge meg selv! He he. Nå fikk dere et viktig spørsmål å tenke på: Er jeg veldig velutstyrt, eller er jeg bare veldig myk? ....... Jeg tenker ingen av delene. Du skrev at du NESTEN greide å suge deg selv. Det er ikke det samme som å gjøre det. Du skrev at du var yngre.. hva vil yngre si?? 10? 15? Tviler på at du var velutstyrt som 12åring liksom, så det kan ikke ha vært str Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 oralsex er best både å gi og få Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Min stemme går til oralsex. Om man finner ei som VIRKELIG har "talent" så er det ubeskrivelig herlig. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! "kjerringa" setter sikkert pris på at du forteller hva du liker og hva du ikke liker, du skal være glad du får noe i det hele tatt med den holdningen der aw cmon, tolk nordnorsk humor da om jeg finner det nødvendig å påpeke slike ting så gjør jeg det selvfølgelig på en mer sensuell og "oppmuntrende" metode - luringen Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! Hurra for egoismen! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! Hurra for egoismen! Eh? Er det egoistisk å motta oralsex? Står ingenting om hvorvidt han gir eller ikke.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Når jeg var yngre, klarte jeg nesten å suge meg selv! He he. Nå fikk dere et viktig spørsmål å tenke på: Er jeg veldig velutstyrt, eller er jeg bare veldig myk? ....... Jeg tenker ingen av delene. Du skrev at du NESTEN greide å suge deg selv. Det er ikke det samme som å gjøre det. Du skrev at du var yngre.. hva vil yngre si?? 10? 15? Tviler på at du var velutstyrt som 12åring liksom, så det kan ikke ha vært str Ha ha!=) Var vel 14 eller 15. Hadde vært litt kult å klare det da!=) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Oralsex ! Handjob er gammaldags :!: Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! Hurra for egoismen! Eh? Er det egoistisk å motta oralsex? Står ingenting om hvorvidt han gir eller ikke.. Ja, greit, "egoisme" var kanskje ikke riktig ord! Men man kan ikke påstå at gutter har en medfødt gave i å sleike heller.. Med andre ord; kommunikasjon er en fin ting. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Synes det er bedre å gi enn å få ja! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! Hurra for egoismen! Eh? Er det egoistisk å motta oralsex? Står ingenting om hvorvidt han gir eller ikke.. Ja, greit, "egoisme" var kanskje ikke riktig ord! Men man kan ikke påstå at gutter har en medfødt gave i å sleike heller.. Med andre ord; kommunikasjon er en fin ting. Jeg forventer aldri oral-sex, derimot gir jeg det alltid. Som jeg nevnte til en tidligere som kommenterte det innlegget - nordnorsk humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg