Gå til innhold

5 hot og 5 not!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er din mening, men så har du toppdesignere igjennom 40 år som har fulgt sporene til Michael Jackson. Roberto Cavalli er et av de siste tilskuddene. Så noe må han gjøre riktig.

 

Jeg skulle gjerne betalt flere tusen kroner for en vest som det der. Jeg frykter litt at det er enkelt å si at klærne hans er stygge fordi enkelte individer synes han er stygg i ansiktet.

 

Jeg personlig synes ikke det, men det burde være mulig se individuelt på klærne hans og gi en ærlig mening. Men ekstremt få gjør det. Derfor har jeg kopiert masse av MJ's klær selv, og brukt dem på store firmafester og lignende, og jeg får alltid masse positive kommentarer, før jeg til slutt sier at jeg ble inspirert av Michael Jackson sin stil. Og da får jeg den lunkne "åja". Snakker om hvor selvmotsigende mennesker er.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar
Det er din mening, men så har du toppdesignere igjennom 40 år som har fulgt sporene til Michael Jackson. Roberto Cavalli er et av de siste tilskuddene. Så noe må han gjøre riktig.

 

Og Roberto godkjenner også linjen Just Cavalli, trenger ikke være positivt fordet ;)

 

Men, personlig så vipper jeg veldig ang. den typen, kan bli fett kombinert riktig (noe som ikke er det enkleste), men som oftest synes jeg ikke det funker.

Lenke til kommentar

For å si det generelt så er vel Michael én av de ytterst få i verden som tørr ta klesstilen sin helt ut. Andre er begrenset av regler innenfor kategorier som cotour og slike ting og vil se pene ut men uten å skille seg ut fra mengden. Men det trengs faktisk litt baller til å kle seg i klær som INGEN andre gjør, og det vil jeg si ganske sikkert at Michael er et strålende eksempel på.

Lenke til kommentar

HOT:

 

1.Penslige joggesko

2.Sølv smykker

3.Turkis eyeliner

4.Mørke klær, knæsj farger på accecories.

5.Scull candy høre-telefoner

 

 

 

NOT:

 

1.Ballong skjørt(kan ikke fårstå det noengang var populært)

2.For SMÅ klær

3.Pirat print på alt mulig

4.Palistina sjerf(nå må folk være ferdig med de derre)

5.De markrame smykkene ALLE går med

Lenke til kommentar
Michael skiller seg ut, men det betyr jo ikke at det han går med er pent.

Jeg er en av de som synes det. Og praktisk talt, når Versace, Cavalli, Dior og en rekke andre designer klærne hans, vil jeg si at det stort sett sikrer han det beste designverdenen har å by på.

 

Men nå skal jeg ikke dra dette til en lang diskusjon om Michael. Jeg ga et eksempel på broderi jeg synes er kongestilig, og gjort på en såpass unik måte at det totalt skiller seg ut fra alle andre klær. Jeg har MJ som største inspirasjonskilde i min egen klesstil, og jeg har allerede blitt stoppet tre ganger på gata i år for at folk roser stilen min og spør hvor jeg har kjøpt klærne.

Lenke til kommentar

Hot:

Trange, men bukser som passer (begge kjønn).

Minimalistisk.

V-hals.

Tynne overdeler (genser/t-skjorte)

Støvletter

 

Not:

Generelt bimbojenter

Koss PortaPro/Skullcandy-headsett.

Fluffy sko og utrolig trange bukser, gjerne kombinert med boblejakke. Får sånn 70-talls hore-feeling.

"Fjortiss-emoer", fy faen så stygge de er.

Palestina-skjerf, gruuuuuusomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...