uk187 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Er på lvl 42 i call of duty, så har gjort en del challenges, men en jeg ikke skjønner er hvordan man skal drepe med cooked grenade. Noen som spiller call of duty og har gjort den?
Jext Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er ikke 100% sikker, men det er en challenge hvor du må drepe noen med en udetonert granat. Treffe noen i hodet så de dør av det før granaten sprenger. Lykke til.
daruu Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er ikke 100% sikker, men det er en challenge hvor du må drepe noen med en udetonert granat. Treffe noen i hodet så de dør av det før granaten sprenger. Lykke til. hahahaha Hadde vært morsomt om det stemmer
mr. Zilter Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det som Jext sier er også en challenge, men det er ikke Master Chef. Den han snakker om er Think Fast. Den finnes i tre formater: en med Flashbang, en med Stunning Granade og en med Frag Granade. En Cooked Grenade er en granat som du trekker ut splinten av, men venter med å kaste til siste sekund. Du trenger forsåvidt ikke å koke den så lenge, men du må holde granat-kaste-knappen inne en liten stund, ikke bare "tap"e den. Det er en ufattelig morsom challenge! Lykke til! Tips: Granaten sprenger etter ganske nøyaktig 4 sekunder. Endret 16. januar 2008 av mr. Zilter
uk187 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Det som Jext sier er også en challenge, men det er ikke Master Chef. Den han snakker om er Think Fast. Den finnes i tre formater: en med Flashbang, en med Stunning Granade og en med Frag Granade. En Cooked Grenade er en granat som du trekker ut splinten av, men venter med å kaste til siste sekund. Du trenger forsåvidt ikke å koke den så lenge, men du må holde granat-kaste-knappen inne en liten stund, ikke bare "tap"e den. Det er en ufattelig morsom challenge! Lykke til! Tips: Granaten sprenger etter ganske nøyaktig 4 sekunder. Takker for Svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå