Gå til innhold

Spill med co-op

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen gode co-op spill der ute som vi kan spille 2 eller flere samtidig, mot felles fiender, og da tenker jeg ikke som i CS, mot boter.

Gears of war har vi prøvd, men det ble litt for "consoleaktig" og falt ikke i smak. Hellgate london vil ha penger per mnd. så det utgår óg.

Call of duty 4 skulle vært coop på, det hadde vært utrolig bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på om det er noen gode co-op spill der ute som vi kan spille 2 eller flere samtidig, mot felles fiender, og da tenker jeg ikke som i CS, mot boter.

Gears of war har vi prøvd, men det ble litt for "consoleaktig" og falt ikke i smak. Hellgate london vil ha penger per mnd. så det utgår óg.

Call of duty 4 skulle vært coop på, det hadde vært utrolig bra!

Har en liste som jeg og noen venner har spilt. Veldig bra coop-skytespill:

Rainbow Six Lockdown

Rainbow Six Las Vegas

Serious Sam First Encounter

Serious Sam Second Encounter

Serious Sam 2

Swat 4

Sven Coop (Half Life 1 coop mod)

Hidden and Dangerous 2: Sabre Squadron

Far Cry Coop Mod

Doom 3 Coop Mod

OSV:P

Skrevet

Mangel på spill med co-op er den største svakeheten til pc spill i min mening. Får håpe det kommer mer etterhvert.

Gode gamle System Shock 2 med patch har co-op. Litt utdatert grafikk, mens spillet er det beste og skumleste jeg noensinne har spilt.

Swat 4 har også co-op og er ganske så artig å være to swat personer og samarbeide om å uskadeligjøre skurker. Godt utvalg av våpen, og også mange gode mods ute på nettet.

Skrevet

Splinter cell Chaos Theory er sykt rått på co-op, da må man hjelpe hverandre med å klatre opp på vegger, heise hverandre nedover vegger osv. det kan jeg anbefale på det sterkeste :)

Skrevet
Splinter cell Chaos Theory er sykt rått på co-op, da må man hjelpe hverandre med å klatre opp på vegger, heise hverandre nedover vegger osv. det kan jeg anbefale på det sterkeste :)

What he said! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...