lollipop Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg lurer på om det er noen gode co-op spill der ute som vi kan spille 2 eller flere samtidig, mot felles fiender, og da tenker jeg ikke som i CS, mot boter. Gears of war har vi prøvd, men det ble litt for "consoleaktig" og falt ikke i smak. Hellgate london vil ha penger per mnd. så det utgår óg. Call of duty 4 skulle vært coop på, det hadde vært utrolig bra!
Galexon Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg lurer på om det er noen gode co-op spill der ute som vi kan spille 2 eller flere samtidig, mot felles fiender, og da tenker jeg ikke som i CS, mot boter. Gears of war har vi prøvd, men det ble litt for "consoleaktig" og falt ikke i smak. Hellgate london vil ha penger per mnd. så det utgår óg. Call of duty 4 skulle vært coop på, det hadde vært utrolig bra! Har en liste som jeg og noen venner har spilt. Veldig bra coop-skytespill: Rainbow Six Lockdown Rainbow Six Las Vegas Serious Sam First Encounter Serious Sam Second Encounter Serious Sam 2 Swat 4 Sven Coop (Half Life 1 coop mod) Hidden and Dangerous 2: Sabre Squadron Far Cry Coop Mod Doom 3 Coop Mod OSV:P
krist2 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Mangel på spill med co-op er den største svakeheten til pc spill i min mening. Får håpe det kommer mer etterhvert. Gode gamle System Shock 2 med patch har co-op. Litt utdatert grafikk, mens spillet er det beste og skumleste jeg noensinne har spilt. Swat 4 har også co-op og er ganske så artig å være to swat personer og samarbeide om å uskadeligjøre skurker. Godt utvalg av våpen, og også mange gode mods ute på nettet.
Cryflopp Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Splinter cell Chaos Theory er sykt rått på co-op, da må man hjelpe hverandre med å klatre opp på vegger, heise hverandre nedover vegger osv. det kan jeg anbefale på det sterkeste
Mr. Fiskum Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 What Cryflopp said. Spillte det på lan, FUN!
krist2 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) dette ble bare tull... Endret 15. januar 2008 av krist2
Laland Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Splinter cell Chaos Theory er sykt rått på co-op, da må man hjelpe hverandre med å klatre opp på vegger, heise hverandre nedover vegger osv. det kan jeg anbefale på det sterkeste What he said!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå