Mr-Marbles Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 hva er slaters(vet ikke ossen man skriver det)?
r2d290 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 bare hyggelig... husk at det finnes en søkeknapp på forumet som kan brukes
Ajaco Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Schlatters er en kneskade som man pådrar seg gjerne i tenårende. Denne skaden kommer ved at kneet er overbelastet. Den lille "kulen" under kneet blir veldig øm og hovner opp mens du trener / og etter. Et typisk tegn på at du har shchlatters er at du føler at kneet ditt "stivner" etter du har trent, og at det er ekstremt følsomt for krabbing ol. Her ser du hvor det gjør vondt:
r2d290 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 og det er en jævla fin ting å skylde på hvis du ikke vil vere med på spessielle gym-øvelser eller hvis du ikke vil bli værvet til militæret ol. Selv plages jeg bare av den når jeg får direkte slag på den, eller om jeg krabber/stuper kråke osv. turn er med andre ord ikke serlig anbefalt (bare for å se litt lyst på det liksom...)
Touch of Red Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 bare hyggelig... husk at det finnes en søkeknapp på forumet som kan brukes Han kan jo ikke søke på det hvis han ikke vet hvordan det skrives
Tygg3n Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 bare hyggelig... husk at det finnes en søkeknapp på forumet som kan brukes Han kan jo ikke søke på det hvis han ikke vet hvordan det skrives Google kan rette deg om du veit omtrent korleis ting skrivest
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Spilte aktivt fotball før, fikk schlatters og måtte stoppe. Dette er en kjip kneskade, ganske så smertefull hvis du virkelig har schlatters. Men sykling merkes ikke så veldig, så det anbefales hvis du har schlatters og vil trene.
MoonJazz Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Haha, mr-marbles, lagde du denne for meg eller noe sånt, fordi jeg har slaters og Milo sa at du lagde den for meg
Mr-Marbles Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Haha, mr-marbles, lagde du denne for meg eller noe sånt, fordi jeg har slaters og Milo sa at du lagde den for meg ja jeg lagde den for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå