Gå til innhold

In-Win eller Chieftec????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå for Chieftec. Inwin er crap i forhold.. hehe.. inwin er jo sånn kjedelig møkkakabinetter spør du meg. Chieftec har gode kabinetter med bra design. Kule å se på. Har ganske bra isolasjon også.. men det er vel Inwin mer kjent for. Når jeg kjøper data kommer jeg nok til å gå for Chieftec! Det er helt klart..

Lenke til kommentar

Chieftech. Why?

 

1. Ett grep for å åpne siden - håndtak.

2. Meget stilig design.

3. Skinne-kits til 5.25 brønnene - for å trekke ut hardwaren.

4. 2x3 3.5" interne brønner som vippes ut med å trekke i en spake, barnslig enkelt å løsne allt av 3.5" utstyr for inspeksjon.

5. Plass til 4 ekstra vifter internt om du ønsker.

 

Kjøpte likesågodt 2 kabinetter med en gang ... kjekt å ha, og kastet 2 gamle istedet.

Lenke til kommentar

swank: Kjøper du på http://www.microplex.no kan du velge PSU selv og da kan du også velge hvor mye den skal bråke.

 

Så vil jeg bare si til alle dere Chieftec eiere:

Selv om dere er fornøyd med kabinettet deres er det bare 1 eller 2 av dere som har erfaring med In-win kabinettet og resten kan igrunnen ikke utale seg om hva som er best av disse to, bare at de er fornøyd med sitt eget.

 

Personlig har jeg ikke erfaring med noen av disse, men hvis du ikke vil ha som alle andre så kan jeg anbefale Addtronics 6896a fra microplex som jeg har selv.

 

Jeg anbefaler fordi:

 

- Originale fester for 5 kabinett vifter:

- Foran 1x120mm og 1x60mm(har feste til 80mm)

- Bak 1x92mm

- Sidene 1x80mm på hver av sidedekslene

- Du trenger ikke skruer til viftene da det følger med plastholdere til alle viftene.

- Gitteret i front holder støvet ute

- Ihvertfall plass til 5 hd'er(+floppy)

- Utsvingbare dører på begge sider av kabinettet

- Plata som HK er montert på kan tas ut av kabinettet ved å løsne 2 skruer.

- Ingen skarpe kanter

Lenke til kommentar

Hadde et stort IN-Win kabinettet før med 300w og det bråkte innmari men fryktelig god plass!

monterte noisekiller på psu'en men det var fortsatt for mykje støy..

Har no Chieftec og fortron source 300w psu. mindre støy men meir plass rundt maskina. Mykje enklare montering og veldig mykje finare kabinett.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et In-Win miditower kabinett før med 250watt psu. Det var helt suverent, veldig stillegående, enkelt å montere, men kanskje ikke så stort, og det er bare plass til 2 harddisker i den, så den begynte å riste når jeg satt inn harddisk nr.3 i 5.25 slot. Jeg skulle også oppgradere så måtte være på den sikre siden med PSU, så jeg oppgraderte til et chieftec medium tower nå.

 

Selve PSU vifter bråker mer tror jeg, men jeg har mye bedre plass, og luken på siden er skikkelig kjekk, og mye stiligere design.

 

Skal du ikke pakke den full med alt mulig f***skap så kan en liten In-win være fint (har ikke erfaring med de større) ellers så er chieftec fint det, men d koster mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...