-Léon- Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hehe, er vel noen par år siden det kom ut ja. Men er uansett verd å prøve det ut bare man gir spillet litt tid i å vise hva det er godt for ^^ Er feks mye mye lesing noe jeg selv ikke er så veldig happy for men men, ser nydelig ut =) Edit:Såg nå at jeg skrev at det var et nytt spill som i seg selv var litt feil ja hehe ;p Endret 28. februar 2008 av zeus5k
Grand Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 (endret) Har et nytt spill som jeg synes folk bør prøve ut EVE Online (14 gratis prøvetid), det er kanskje litt tungt i starten men jeg synes det virker spennende. Har ikke spilt så mye men etter å ha spilt WOW, LoTR: Online, Guild Wars og Vanguard så vil jeg si at EVE er det første ut av de som jeg synes er virkelig verd å prøve ut. eve var veldig vanskelig, jeg trenger ett par dager til det spillet. Funker bra hittil, bare litt vanskelig med styring å sånn, men det kommer seg sikkert Men prøv Crysis. Nå må jeg instalere det igjen, kjente ett sug i magen når du skrev det der. Endret 28. februar 2008 av Sno
vikingkylling Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er svært skeptisk til spill som blir rost opp i skyene lenge før det i det hele tatt kommer ut, men jeg synes Crysis faktisk levde opp til forventningne. Det gjorde forresten Mass Effect også, så om du har xboks og ikke gidder vente noen få måneder til PC-versjonen kommer ut bør du absolutt prøvde det om du liker rollespill.
Grand Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 Hehe, er vel noen par år siden det kom ut ja. Men er uansett verd å prøve det ut bare man gir spillet litt tid i å vise hva det er godt for ^^Er feks mye mye lesing noe jeg selv ikke er så veldig happy for men men, ser nydelig ut =) Edit:Såg nå at jeg skrev at det var et nytt spill som i seg selv var litt feil ja hehe ;p spillet er veldig "behagelig" bare surfe forbi astroider og planeter i fin fart
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Assassins Creed til Xbox og PC(Kommer vell snart ut) Det er utrolig behagelig å sitte oppå den høyeste bygningen i byen å speide med ørneblikket. Aquadelic GT er også ett flott spill der du kan freeride langt ute på sjøen å se delfiner hoppe Splinter Cell spillene der du kjenner pulsen stige når du nærmer deg fienden med dine musestille steg. Audiosurf der du rir musikken din(bokstavelig talt) om du så spiller enya eller dragonforce.
Janerikn Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Assassins Creed til Xbox og PC(Kommer vell snart ut)Det er utrolig behagelig å sitte oppå den høyeste bygningen i byen å speide med ørneblikket. Spillet er også til DS og PS3.
vikingkylling Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Prøv å klatre opp til toppen av gruven i The Shire i LotRO og skru opp grafikken. Der har du et vakkert syn.
MrVilla Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 ....... Call of Duty 4 (eller 3) har jeg ikke spilt, av en logisk grunn. Jeg hater on-rail deler. Vil jeg ha lyspistol spiller jeg gjerne Resident Evil: Umbrella Chronicles på Wii, men lyspistolspill med mus er jo litt idiotisk. Lærte vi ingenting av Mad Dog McCree, Virtua Cop og alle de håpløse prosjektene der? Slike spill blir ikke bedre på PC bare fordi de er dårlig kamuflert i ellers bra spill. Synes nå jeg da. Vennligst ikke tilt bare fordi jeg har egne meninger. ..... Hva menes med lyspistol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå