Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW golf IV, tar IKKE brente CD-er! noen tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DU GJØR SIKKER FEIL NÅR DU BRENNER CDen! SPØRS OM din cd spiller supporter wma eller mp3 og osv! og spørs ka måte du brenner CDen på!

Hør:

Om den leser mp3-CD-er så ser du på cdspilleren at d står MP3!!! Også brenner du en MP3Cd eller vanlig Audio 2/13/14 Tracks CD! Da bør den spilleren Lese CDen! om han ikke supporter MP3 og DUU holder på å brenne mp3CD heletidn så seff leser den ikke mp3.

Endret av Javad
Lenke til kommentar

Hvis du ikke skal lese diskusjonen slik at du kan poste saklig mener jeg at du egentlig kan la være å poste.

 

Det spørsmålet bør du ta opp i en egen tråd kanskje?

 

edit: Ontopic: hmm, verbatim ja.. får prøve dem jeg også og se om jeg blir kvitt den irriterende hakkinga som kommer hele tida.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
orginale vw integrerte anlegg spiller veldig dårlig brente plater. Min far har en Bora Exlusive, han har ikke navigasjon, men har integrert... den hakker som bare det på brente plater som funker helt fint alle andre steder.

 

Jeg har også merket dette. Bilen, eller cd-spilleren må faktisk bli noe varm før den klarer å spille de brente cdene på verbatim.

Har også merket at jo mindre data som er brent på platen jo bedre spiller den av uante grunner.

 

Går enda å venter på tayo yuden platene, kaaanskje de er noe bedre? Tviler på det...vw cdspiller suger. Dette kaller de "teknikk" pakka, lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...