Gå til innhold

Noen andre som skal teste AOC Torsdag 17?


Anbefalte innlegg

HAHA dette er bare latterlig, både Thraze og Killer_DT har ingen gode argumenter her...

Argumenter for eller mot hva?

Jeg er ikke for brudd på NDA. Jeg er bare lei av at alle syyyyter hele tiden på de mest trivielle ting:

 

"du bryter nda",

"du er klar over at det er ulovlig"

"det er ikke lov å snakke om det"

"klarer du ikke å holde en avtale"

"hvorfor gjør du det? hæhæhæ du vet jo at det er ulovlig"

"lol2k wtf moderator pwn, u wil g3t bann3d!!!!11"

"omg, n00bcake. stfu or gief beta acc"

 

Det er bare kverulerering på postene her. Dette blir for dumt.

Her har du helt rett, men ikke påstå at det er bare meg og Thraze som ene og alene har ødelagt denne tråden.

 

Og Killer: du mener at man kan tolke noe man har skrevet under på (eller i dette tilfelle krysset under på)?

Folk tolker ting de har skrevet under på hver eneste dag, i alle mulige situasjoner der muntlig eller skriftlig kontrakt er inngått.

 

Det blir for latterlig, "Jeg skrev bare under på at jeg ikke skulle fortelle det til noe, ikke at jeg skulle skrive det ned" ;)

Klart det er latterlig å faktisk tolke NDA til at man kan snakke om closed beta. Det er ingen som gjør dette.

DET som derimot er latterlig er at man klikker vinkel fordi en mann, på et forum , indikerer at han har fått mulighet til å være med på årets første lagg-fest i gaming verdenen. En lagg-fest basert på uferdig kode.

Et overtramp av avtalen han inngikk med Funcom? Helt klart.

Verdt bryet med å mase ut og inn over hvor uskikkelig han har vært? NEI!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har jo hintet til at du er beat teste sjøl.

da kan du og rapporteres da.

 

Skjerp deg, han har aldri snakket om at han har hvert med i betaen.

 

Han kan mye om betaer generelt, som kan være erfafring fra andre spill.

 

OG som oOphus sier, de kan fakisk tape STORE penger på at folk snakker negativt om et spill i betastadie (tenker på aksjeverdi osv). Og en betatester vet for det meste ikke hva som vil komme neste dag, kanskje MYE vil forandres fra en patch til en annen. Det er også en av hovedgrunnen til at man ikke skal snakke om hva som er og ikke.

Lenke til kommentar

Killer: bra du er enig med meg på den siste punktet, men det virket som du forsvarte de som brøyt NDA. Det er for dumt

 

jeg har ikke sagt at det er bare du og Thraze som er kverulert mye her.

 

og ville ikke kallt disse tre quote for syting

"du bryter nda",

"du er klar over at det er ulovlig"

"det er ikke lov å snakke om det"

 

I for eksempel posten til Thraze som lagde...... Når man bare ser på det negative til ting så finner man det alltid. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892698

Det er for dumt når han tydligvis ikke viste hva han snakket om.

Endret av Nietsroht
Lenke til kommentar
Killer: bra du er enig med meg på den siste punktet, men det virket som du forsvarte de som brøyt NDA. Det er for dumt

Du snakker mye om hva " som er for dumt". Det som er for dumt er alt alle "forum-rent-a-cops" føler det nødvendig å spamme med engang de ser det miste avvik fra normen.

 

 

og ville ikke kallt disse tre quote for syting

"du bryter nda",

"du er klar over at det er ulovlig"

"det er ikke lov å snakke om det"

Når du har sett de spammet nok ganger på meningsløst irrelevante ting, så blir det fort til syting.

 

 

Nå har jeg ikke lest den tråden, men skal gjøre det nå.

Lenke til kommentar
Du har jo hintet til at du er beat teste sjøl.

da kan du og rapporteres da.

 

Skjerp deg, han har aldri snakket om at han har hvert med i betaen.

 

Han kan mye om betaer generelt, som kan være erfafring fra andre spill.

 

OG som oOphus sier, de kan fakisk tape STORE penger på at folk snakker negativt om et spill i betastadie (tenker på aksjeverdi osv). Og en betatester vet for det meste ikke hva som vil komme neste dag, kanskje MYE vil forandres fra en patch til en annen. Det er også en av hovedgrunnen til at man ikke skal snakke om hva som er og ikke.

 

 

ikkje ta den der... Han sa han hadde rapportert med på forumet og der kan bare folk med beta tilgang komme seg inn.

Så ja han er en beta tester! omhan har noe erfaring er nå hans problem, tviler sterkt på hans èkspertise` som han tror han har.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Hadde dere lest posten jeg skrev, hadde dere sett at jeg spesifikt sa "AoC i sin NÅVÆRENDE form er blablabla (les håpløst dårlig)". Jeg er fullt klar over hva en beta er, jeg har testet flere beta'er. Deriblant WOW sin closed beta, som var milevis foran AoC sin.

Så jeg forstår ikke argumentene deres om at jeg ikke vet hva en beta er, når jeg sier min mening om et spill i sin nåværende form og også påpeker at jeg håper Funcom sitter på en bedre build.

Alle vet at en beta er full av bugs, og er en veldig uferdig versjon. Men når det er sagt, så har jeg aldri sett et spill som forandrer seg fundamentalt fra beta til release. Derfor nevnte jeg i posten min at jeg har mine tvil til om AoC blir noe bra,ettersom det er utrolig mye arbeid som gjenstår, og release dato'en nærmer seg med stormskritt.

 

Så vær så snill og gå av den høye hesten deres, ikke tro dere er så fantastisk mye bedre enn alle andre. Og ikke ta forhastede konklusjoner når det gjelder min personilghet. Bare fordi jeg ikke bryr meg om en NDA, betyr det ikke at jeg er er dårlig person som aldri holder avtaler osv slik som dere to antyder. Makan til idioti har jeg aldri før sett.

Lenke til kommentar

Thraze:

problemet ditt er at du ikke har respekt for at FC har gitt deg muligheten til å få prøve ut spille. Når du først har fått den muligheten som ca 100'000 andre har meldt seg på til, så burde du respektere funcom og deres regler. Det kan jo tross alt gå utover dem (les en av mine andre poster)

 

Det er hva jeg mener.......

Lenke til kommentar

for å spørre på samme måte: Hvorfor bryr du deg at jeg bryr meg om hva han/hun mener/sier?

 

 

men jeg synes det er dumt og respektløst av han, men nok om denne saken. Dette gidder jeg ikke mer

 

PS: ikke svar på sprøsmålet mitt. Skulle bare vise det samme som du ville vise.

Endret av Nietsroht
Lenke til kommentar
spørr jo bare om andre her skal teste på torsdag! har jo ikkje tenkt til og fortelle noe om spillet.

er ikke deg vi hovedsakelig sikter til men Thraze. det du gjorde kan man se gjennom fingere med, siden du ikke postet noe fra selve spillet. allikevel et brudd, men ikke i nærheten av Thraze. Og Killer_DT du oppfører deg som en kranglete tulling, hvorfor forsvare noe som ikke er lov?

Lenke til kommentar
Hadde dere lest posten jeg skrev, hadde dere sett at jeg spesifikt sa "AoC i sin NÅVÆRENDE form er blablabla (les håpløst dårlig)". Jeg er fullt klar over hva en beta er, jeg har testet flere beta'er. Deriblant WOW sin closed beta, som var milevis foran AoC sin.

Så jeg forstår ikke argumentene deres om at jeg ikke vet hva en beta er, når jeg sier min mening om et spill i sin nåværende form og også påpeker at jeg håper Funcom sitter på en bedre build.

Alle vet at en beta er full av bugs, og er en veldig uferdig versjon. Men når det er sagt, så har jeg aldri sett et spill som forandrer seg fundamentalt fra beta til release. Derfor nevnte jeg i posten min at jeg har mine tvil til om AoC blir noe bra,ettersom det er utrolig mye arbeid som gjenstår, og release dato'en nærmer seg med stormskritt.

så hvorfor i ### poster du den informasjonen når du selv sier at du vet at det er buggs osv i en beta. Ingen bryr seg om hvordan det er under utvikling, men hvordan det er ved release.

Lenke til kommentar
Hadde dere lest posten jeg skrev, hadde dere sett at jeg spesifikt sa "AoC i sin NÅVÆRENDE form er blablabla (les håpløst dårlig)". Jeg er fullt klar over hva en beta er, jeg har testet flere beta'er. Deriblant WOW sin closed beta, som var milevis foran AoC sin.

Så jeg forstår ikke argumentene deres om at jeg ikke vet hva en beta er, når jeg sier min mening om et spill i sin nåværende form og også påpeker at jeg håper Funcom sitter på en bedre build.

Alle vet at en beta er full av bugs, og er en veldig uferdig versjon. Men når det er sagt, så har jeg aldri sett et spill som forandrer seg fundamentalt fra beta til release. Derfor nevnte jeg i posten min at jeg har mine tvil til om AoC blir noe bra,ettersom det er utrolig mye arbeid som gjenstår, og release dato'en nærmer seg med stormskritt.

så hvorfor i ### poster du den informasjonen når du selv sier at du vet at det er buggs osv i en beta. Ingen bryr seg om hvordan det er under utvikling, men hvordan det er ved release.

 

 

Hvorfor poste noe som helst om noe som helst? Fordi jeg kan og vil. Fordi noen er interessert. Kanskje ikke du, men andre er garantert interessert i å høre andres meninger om noe de ser frem til. (Du leste posten min, så du var jo interessert du og)

 

Hvem i gudenes navn tror du DU er som bestemmer hva jeg kan og ikke kan? Funcom kan banne meg fra beta, men det har du ingenting med.

Endret av Thraze
Lenke til kommentar
Hvem i gudenes navn tror du DU er som bestemmer hva jeg kan og ikke kan? Funcom kan banne meg fra beta, men det har du ingenting med.

Jeg vet bare at jeg er en som respekterer og gjør det man skal når man godkjenner en skriftellig bindene avtale. jeg syntes det sier mye om din person når du velger å bryte ordet ditt på den måten uten anger. Du skjønte også selv at du hadde gjort noe galt når du fjernet innholdet i posten din når du fikk bortimot bare negative tilbakemeldinger på den.

 

Så veldig spesielt at du skriver JEG SIVER HVA JEG VIL NÅR JEG VIL, så fjerner du det du skrev like etterpå når du møtte motgang.. Tar deg ikke veldig seriøst, når du kommer med så sterke påstander burde du nesten følge dem. Ellers virker du meget useriøs og lite troverdig. Dog, litt sent for det nå ..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Hvem i gudenes navn tror du DU er som bestemmer hva jeg kan og ikke kan? Funcom kan banne meg fra beta, men det har du ingenting med.

Jeg vet bare at jeg er en som respekterer og gjør det man skal når man godkjenner en skriftellig bindene avtale. jeg syntes det sier mye om din person når du velger å bryte ordet ditt på den måten uten anger. Du skjønte også selv at du hadde gjort noe galt når du fjernet innholdet i posten din når du fikk bortimot bare negative tilbakemeldinger på den.

 

Så veldig spesielt at du skriver JEG SIVER HVA JEG VIL NÅR JEG VIL, så fjerner du det du skrev like etterpå når du møtte motgang.. Tar deg ikke veldig seriøst, når du kommer med så sterke påstander burde du nesten følge dem. Ellers virker du meget useriøs og lite troverdig. Dog, litt sent for det nå ..

 

Jeg fjernet posten fordi jeg ikke visste at folk som deg ville reagere så utrolig negativt og begynne å snakke dritt om meg som person for det. Du tar deg selv veldig seriøst, og du tror tydeligvis du er bedre enn meg. Jeg vet for lite om deg til å vite hvordan du er, men du har lest hva jeg mener om AoC og vet da alt om hvordan jeg er. Heldigvis er jeg ikke som deg og setter folk i bås på bakgrunn av en internett krangel. Lykke til videre.

Endret av Thraze
Lenke til kommentar
for å spørre på samme måte: Hvorfor bryr du deg at jeg bryr meg om hva han/hun mener/sier?

 

Jeg har skrevet det minst 6 ganger. Jeg misliker sterkt forumpoliti-fenomenet.

 

 

 

Og Killer_DT du oppfører deg som en kranglete tulling, hvorfor forsvare noe som ikke er lov?

HVOR har jeg sagt at det er greit å bryte NDA? Ikke legg ord i munnen på meg!

Hvor har jeg sagt at det er OK å gjøre noe som ikke er lov?

Jeg har skrevet gang på gang, noe som flere i min opposisjon har sett, at det jeg reagerer på er den forbannede forumpoliti-kulturen. Jeg er dritt lei av folk som deg som syter inn og ut med en hver anledning om de mest absurde irrelevante tingene.

 

JEG VET at det det er en betingelse i NDA som sier at man skal ikke omtale den infoen man får tilgang til gjennom AoC beta. MEN, unge mann, det trådstarter har gjort er på en enkel og naiv måte, informere om at han er med i tidenes laggfest i 3 timer på torsdag.

Hadde han derimot lagt ut betafilene og lånt ut AoC beta kontoen sin til alle han kjenner, Da og først da skulle jeg flamet med dere.

 

 

 

 

Jeg vet bare at jeg er en som respekterer og gjør det man skal når man godkjenner en skriftellig bindene avtale. jeg syntes det sier mye om din person når du velger å bryte ordet ditt på den måten uten anger.

 

Her er et prima eksempel med selve essensen i det jeg misliker med dere i forumpolitiet. Du hever deg over trådstarter, bare på en simpel sak. Som sagt han har bare signert avtale om å holde en NDA. Slik du snakker, så skulle man nesten tro han har gjort søsteren din på 12, gravid med trillinger, sagt han skal gifte seg med henne, for så å stikke av til Thailand.

Lenke til kommentar
Du har jo hintet til at du er beat teste sjøl.

da kan du og rapporteres da.

Trur du leste feil, det finnes både et beta forum og et vanlig forum. Man trenger ikke være med i beta for å snakke med GameDevs eller moderatorer på det ofisielle AoC forumet.

 

ikkje ta den der... Han sa han hadde rapportert med på forumet og der kan bare folk med beta tilgang komme seg inn.

Så ja han er en beta tester! omhan har noe erfaring er nå hans problem, tviler sterkt på hans èkspertise` som han tror han har.

Grunnen til at jeg vet endel om spillet er fordi jeg er rang "king" på forumet, samt jeg idler endel på #ageofconan hvor det er noen DEVs online engang i blandt, så da får man litt ekstra informasjon derifra.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Her er et prima eksempel med selve essensen i det jeg misliker med dere i forumpolitiet. Du hever deg over trådstarter, bare på en simpel sak. Som sagt han har bare signert avtale om å holde en NDA. Slik du snakker, så skulle man nesten tro han har gjort søsteren din på 12, gravid med trillinger, sagt han skal gifte seg med henne, for så å stikke av til Thailand.

Samme hvor trivielt det er, han har skrevet under på det. Det er en prinsipp sak. Samme med lovene, det er ikke opp til oss å bestemme hvilke vi vil følge. Har man skrevet under på eller godtatt en slik avtale burde man holde den. Og ja, i denne sammenhengen er alle som ikke har brutt NDA hevet seg over Thraze. Det er hovedsakelig han det er snakk om, han greide tillogmed å bryte den enda en gang i den nyeste tråden.

 

Så jeg syntes det sier noe om en person som skriver under på noe, for så å drite i det like etterpå siden han ikke syntes det er alvorlig nok til at han skal bry seg.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...