asad Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Vurderer å runde spillet en gang til, og ta meg litt bedre tid denne gangen. Noen som har tips om hvilke mods jeg bør installere? De bør helt funke med den nyste patchen... men kan jo eventuelt installere en gammel patch
RogueAlien Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg bruker Faiakes mod 2.4. Den og mange flere andre mods til S.T.A.L.K.E.R kan du finne på denne siden: Stalker Files - Filefront Siste versjon av Faiakes fungerer på 1.0004 patch men er ikke laget for 1.0005. Men det er verdt det i mine øyne. En stund siden jeg spillte det nå men den legger til mange flere våpen og gjenstander som kan kjøpes av handelsmenn, virkelige navn på våpen, kjøretøyer, flere typer rustning, flere monstre (inkludert skikkelige klassiske zombier) og mye mer. EDIT: Her er en direkte link til Faiakes Mod 2.4 LINK Endret 13. januar 2008 av RougeAlien
asad Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 Jeg bruker Faiakes mod 2.4. Den og mange flere andre mods til S.T.A.L.K.E.R kan du finne på denne siden: Stalker Files - Filefront Siste versjon av Faiakes fungerer på 1.0004 patch men er ikke laget for 1.0005. Men det er verdt det i mine øyne. En stund siden jeg spillte det nå men den legger til mange flere våpen og gjenstander som kan kjøpes av handelsmenn, virkelige navn på våpen, kjøretøyer, flere typer rustning, flere monstre (inkludert skikkelige klassiske zombier) og mye mer. EDIT: Her er en direkte link til Faiakes Mod 2.4 LINK Jeg har sett på den modden der, men det var noen deler av den jeg overhodet ikke likte. At armor ikke blir ødelagt feks, samme med våpen. PLuss at med så mange mods er det jo noe som må gå galt? Eller funker den akkurat som den skal?
zeox Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Float 32 anbefales! "A very interesting mod that you should probably check out. Makes Stalker look much, much prettier: "This mod adds full vector calculations, better bump-mapping, real specular effects, all while improving the frame rate by 20 percent or more."" http://stalker.filefront.com/file/Float_32_Mod;78869
RogueAlien Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke oppdaget noe feil med Faiakes Mod 2.4. Men det kan skje feil med bilene. De er ikke laget av modden men ligger i spillet fra før av. Modden bare låser dem opp og gjøre dem brukbare. Ellers fungerer alt som det skal. Faktisk så synes jeg den forbedrer det. Når det gjelder at armor og våpen ikke blir ødelagt så ble jo det gjort fordi det ikke går ann og reparere noe av det som egentlig skulle vært mulig originalt men den gang ei.. Jeg ville anbefale og prøve den modden litt mer..men du velger selvfølgelig det selv..smak og behag.
Enceladus Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Er Carry mod inkludert i Faiakes Mod? Den gjør at du kan løfte objekter som kasser og slikt.
Khogn Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 (endret) Oblivion Lost, selvsagt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=982167 Pluss "fallout flashlight"-mod. Endret 28. august 2008 av Khogn
Enceladus Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 (endret) Takker! Tester ut Oblivion Lost og fallout flashlight mod Edit: Hvordan aktiverer jeg lommelykten? Må jeg finne en lommelykt først kanskje? Endret 28. august 2008 av Mr. Gnom
Khogn Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Takker! Tester ut Oblivion Lost og fallout flashlight mod Edit: Hvordan aktiverer jeg lommelykten? Må jeg finne en lommelykt først kanskje? Neida, lommelykten har du fra begynnelsen av både med og uten "Fallout flashlight". Jeg tror L er standardknappen. Hvis ikke må du sjekke i options > controls.
Enceladus Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Skjermbildet ble plutselig helt kornete, det går heller ikke bort Hva er det for noe?
Flack90 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Priboi story anbefales. Forandrer en del på hvem som kontrollerer hva, hva slags våpen du kan få tak i på de forskjellige stedene og adder alle de zombie greiene som ble nevnt i Oblivion Lost tråden.
Khogn Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Priboi story anbefales. Forandrer en del på hvem som kontrollerer hva, hva slags våpen du kan få tak i på de forskjellige stedene og adder alle de zombie greiene som ble nevnt i Oblivion Lost tråden. Laster den ned nå. Hva annet gjør mod'en? Blir historien helt forandret eller er det bare "minor changes"?
Flack90 Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Priboi story anbefales. Forandrer en del på hvem som kontrollerer hva, hva slags våpen du kan få tak i på de forskjellige stedene og adder alle de zombie greiene som ble nevnt i Oblivion Lost tråden. Laster den ned nå. Hva annet gjør mod'en? Blir historien helt forandret eller er det bare "minor changes"? Total rewrite av storyen, er egentlig hovedelen. Men nye missions, helt ikke lineær story. Du kna gjhøre hva du vil når du vil.
Khogn Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Priboi story anbefales. Forandrer en del på hvem som kontrollerer hva, hva slags våpen du kan få tak i på de forskjellige stedene og adder alle de zombie greiene som ble nevnt i Oblivion Lost tråden. Laster den ned nå. Hva annet gjør mod'en? Blir historien helt forandret eller er det bare "minor changes"? Total rewrite av storyen, er egentlig hovedelen. Men nye missions, helt ikke lineær story. Du kna gjhøre hva du vil når du vil. Yes Slik jeg har forstått det spiller du denne gangen en soldat, ett år etter hendelsene i Shadow of Chernobyl.
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Hvordan installerer du Oblivion lost mod? jeg lastet bare ned masse "løse" filer.. ingen installer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå