Gå til innhold

Dirge spam i trade.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg så opp over det. På outland er det Quel'Serrar det går i.xD

Fordi det er lav humor presentert av laverestående undermennesker, også kalt nerder, som tror de er morsomme.

Da burde du kanskje ta en chill pill hvis du hisses så fort opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje fordi noen faktisk har lyst til å se hva som kjøpes/selges, i stedet for unger som banker den gode gamle hesten til fillebiter?

Kjøping og selging har man AH for, enchants har man guildchat for.

Skrevet
Kanskje fordi noen faktisk har lyst til å se hva som kjøpes/selges, i stedet for unger som banker den gode gamle hesten til fillebiter?

Kjøping og selging har man AH for, enchants har man guildchat for.

Diskusjon har man VGD for. Begone.

Skrevet

Akkurat det samme spammes på Talnivarr også.

Var noen måneder siden det var dirge spam i 1-2 dager, men for 1 uke siden kom det tilbake.

De 3 første dagene var det veldig mye spam hele tiden om dirge, men nå begynner det å bli mindre.

Men det er hele tiden en som spør: "Where did dirge go?", og da er det back.

Idag var det noen som prøvde å vri om fra dirge spam til Miner hakka spam.

Gjest medlem-77217
Skrevet
God idé! Faktisk ikke tengt på det før.

Er nok ikke mange som har tengt på det.

Skrevet

Har vært sånn en stund på balnazzar nå også (alliance). Er så lei at jeg holder på å spy. Heldigvis begynner det å minke nå, men engang i mellom kommer idiotene tilbake.

Finnes ikke morsomt.

Skrevet

Det er Dirge spam på Frostmane også, men jeg har en Dirge spam addon så jeg ikke ser noe med DIrge i navnet sitt... :)

Du finner den på curse..

Skrevet
Det er Dirge spam på Frostmane også, men jeg har en Dirge spam addon så jeg ikke ser noe med DIrge i navnet sitt... :)

Du finner den på curse..

LOL imba! Må jo seff prøves.

Skrevet

Søppel tråd. Burde stenges.

Faen bryr seg om hva en gjeng med idioter spammer i trade chat på forskjellige servere? Er snakk om drittunger og mindre begavet mennesker som bruker tiden på å linke items i en kanal som skal bli brukt til salg og kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...