Gå til innhold

Dirge spam i trade.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er Dirge spam på Frostmane også, men jeg har en Dirge spam addon så jeg ikke ser noe med DIrge i navnet sitt... :)

 

Du finner den på curse..

Stemmer det, og det er jeg som laget den etter all dirge-spammen på Silvermoon.

 

Link: http://www.curse.com/downloads/details/10383/

 

hadde for en stunn siden en addon som autoignorerte alle bestemte som sa egendefinerte nøkkelord... pretbc that is :/

 

 

Hadde vært koselig om noen hadde noe lignende nå. Er møkkalei all form før unødvendig fjas i trade, det har man /1 i barrens til >_>

Jeg ser etter denne tråden at behovet for en slik addon er ganske stort. Skal se hva jeg kan gjøre.

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar

Det er også litt morsomt at Barrens general fungerer nesten helt likt på alle servere. Er det noe lignende for Alliance? Begynnte nettopp å levle opp en ny karakter (Første gang på over ett år), og oppdaget at Barrens chat var helt stille utenom litt 'LFG WC'. Det er vanligvis ca. 20-30 stk der inne, men alikevel helt rolig. Merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
har mest "my name is [The Decapitator][Kang the Decapitator] på min server

Sett en lignende selv. Bare "I'm [Thunder], [Deep Thunder]"

 

 

På Kazzak er det vel Krol Blade som er populær,

Lenke til kommentar

Den screenshoten gjorde at jeg forsto de som virket så altfor forbannet. Slik spamming er jo et mareritt.

 

På Quel'Thalas er det heldigvis ingen som bare spammer [Dirge]. Men hver gang noen sier WTS [Dirge] begynner mange å si ting som "Oh [Dirge]..." eller "Oops, I [Dirge]ed it again" osv. Det er egentlig litt morsomt å se hvordan folk klarer å erstatte utrolig passende ord med [Dirge].

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
sånn var det for meg også på silvermoon :p der hadde de litt fantasi osv.

Men på venture co går det i "[dirge][dirge][dirge][dirge][dirge][dirge][dirge][dirge]", "lol[dirge]" og "IM AM TEH [dirge]KING" pff tror at de er kule men de er bare en gjeng med wannabes..

 

indeed.

Det var bra ille i helga, men så var det AV weekend, så ikke så rart.

 

 

"Har du smakt den nye kjeksen? [Dirge]stive"

Lenke til kommentar

Vil si meg enig i at det er irriterende, men jeg orker ikke å hverken ignorere eller rapportere. Det er stort sett de samme spillerne som spammer hver gang, imidlertid - og stort sett brukes de samme frasene opp igjen og opp igjen. Finnes ikke kreativitet i utsagnene, og minst av alt humor.

Lenke til kommentar

Doomhammer horde. Dirge FTL, lange flamewars med spamming av "lol dirge me" og "shut the fuck up".

 

Det er umulig å finne PUGs siden den eneste løsningen på dirge-idiotiet er å forlate trade channel. The idiots win and loose again. Selvfølgelig er det de hjerneløse som både spammer og som senere trenger PUGs men lurer på hvorfor så få spillerne leser trade channel. :!:

 

Jeg så forresten en halvmorsom før jeg forlot trade: "My name is [Thunder], [Deep Thunder]".

Lenke til kommentar
Det er Dirge spam på Frostmane også, men jeg har en Dirge spam addon så jeg ikke ser noe med DIrge i navnet sitt... :)

 

Du finner den på curse..

Stemmer det, og det er jeg som laget den etter all dirge-spammen på Silvermoon.

 

Link: http://www.curse.com/downloads/details/10383/

 

hadde for en stunn siden en addon som autoignorerte alle bestemte som sa egendefinerte nøkkelord... pretbc that is :/

 

 

Hadde vært koselig om noen hadde noe lignende nå. Er møkkalei all form før unødvendig fjas i trade, det har man /1 i barrens til >_>

Jeg ser etter denne tråden at behovet for en slik addon er ganske stort. Skal se hva jeg kan gjøre.

 

 

FORTESEG!

 

om du hadde greid å lage en sånn hadde jeg tvingt hele guildet till å bruke den!

Lenke til kommentar

Da har jeg laget addonen som jeg lovet. Denne addonen fungerer altså veldig likt som min DirgeBlocker, men med denne addonen så kan du legge til/fjerne og administrer så mange "søkeord" du bare måtte ønske. Så om du legger til for eksempel "warglaive" som et søkeord så vil ikke chat messages med ordet "warglaive" i seg vises i det hele tatt. Dette inkluderer item links.

 

/annoying eller /annoy

 

 

Annoying Spam Blocker

 

Håper denne faller i smak hos noen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...