mfb Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 dinget 70 for en uke siden. min første shaman jeg spiller, og sliter med å velge speccen jeg skal kjøre. Jeg har ikke tenkt til å raide bortsett fra kanskje å gå i Karazhan i ny og ne for morro skyld da raiding tar så mye tid og liv... Det jeg skal er kun gå pvp da dette er noe jeg synes er gøy, men da står problemet mellom hvorvidt jeg skal velge elemental, enhancement eller restoration Kommer til å gå arena og. Elemental gjør grei dps, men man bruker så og si kun chain lightning, lightning bolt og shocks som blir litt kjedelig etter hvert. Enhancement har jeg kun hørt at er dårlig, men var best før TBC. Restoration virker greit, men jeg synes det er gøy å gjøre dps da jeg spilte paladin i 2 år før. Resto er jo best i arena, men kjedelig i vanlig pvp. Hva er den beste speccen for meg å velge i pvp?
KompleX Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Er du enhancement i arena blir du veldig ofte kita rundt, rekker stort sett ikke gjøre noe som helst før du er død. Det fungerer derimot veldig bra i raids, og du vil ligge høyt oppe på dps meteret om du har greit gear Resto er ikke spesielt bra i arena synes jeg, ES blir dispella fortere enn du kan caste det uansett. Elemental fungerer derimot ganske greit, spesielt i 5vs5. Er specca elemental selv og liker det
mfb Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Skrevet 13. januar 2008 men raids er noe jeg ikke skal gå, bortsett fra karazhan når jeg selv vil. men elemental blir fort kjedelig grunnet kun CL, LB og shocks. Restoration er jo noe alle er ute etter. Ser hele tiden: lf resto shammy for 2v2 / 3v3 / 5v5. Med restoration har man jo f.eks 40 healing på et item, og 15 spell damage. Da får man jo litt + spell damage og. Så kan gjøre litt skade dersom det trengs. I instances er det lettere å bli med og fordi man ofte vil ha cc enn en dps shaman, men heller en healer. Så er restoration greit å velge? Har jo høy overlevelsesevne
Schjellin Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Dette kunne du vell ta i shaman tråden? Kanskje du ikke viste at den fantes. Her får du i alle fall link <---- Trykk.
KompleX Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Greia er at resto har ikke særlig høy overlevelsesevne. Du har ingen hots, bare casts. Blir du silenca er du screwed. ES blir som sagt dispella med engang uansett...
Zeorsd Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Resto: En helt brukbar healer i arena etc. Fungerer fint sammen med en anna healer i 5v5, og i 2v2/3v3 Warrior-WF. Enhancement: PvE spec spør du meg. Tar mye damage fra melee, har ikke noe shield etc. Har de dårligste healene og. Men kan holde ut noe lenger en elemental i noen situasjoner. Elemental: Min spec, jeg liker den veldig godt. Å si at det bare er LB/CH/Shock blir litt for enkelt, en god elemental shaman, med en 40/00/21 eller 41/00/20 kan også offheale en del, i tillegg til at det er en rekke totems osv. De andre specsa har gjerne færre spells å bruke (Resto- LH/HW/CH + ES | Enhancement- SS/shock) Dessuten er det ganske god eterspørsel etter elemental shaman i 5v5. dessverre er vi ikke like nyttige i 3v3/2v2 Alt i alt vil jeg anbefale deg Elemental dersom du vil satse på 5v5 (og muligens 3v3) eller resto hvis du vil i alle tre størrelsene.
Akse Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Du kan lett gjøre det bra i arena some Elemental, Restoration eller Enhancement, hvis du har skills, gear og en god partner. Har sett alle tre speccene i 2k+, en enhancement shaman med Balance druid i 2v2. Elemental funker fett i 3v3 og 5v5, men som sagt, det handler om å time grounding og Earth Shock, samtidig vite når du skal bruke cooldowns for å nuke. Uansett spec, Good luck!
Ajaco Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 dinget 70 for en uke siden. min første shaman jeg spiller Er sluttet jeg og leste, fordi jeg mener resto er det beste for shaman. Både i pve og pvp.
Ajaco Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Joda, det er bra i 3v3 og 5v5 (med tanke på pvp), og duger flott i BG. Men jeg liker resto bedre
Lycantrophe Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg elsker å spille sammen med elemental shamans. Spiller selv paladin og rogue, og fint lite arena. Men jeg har sett potensialet i pve, da 5 og 10-man. Var i Mechanar med 2x elemental shaman og 1x warrior (nabb-gear, nabbspec. Imastard). Det gikk -fort-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå