Gå til innhold

Den store Slash-tråden.


MoonJazz

Anbefalte innlegg

Fordi et slikt spørsmål ikke i særlig stor grad bidrar til gode diskusjoner. Det bryr meg nemlig rent lite hvem som "er best". For hva er "best"? Teknisk best? Den som spiller best? Eller den som spiller slik som du liker? Selv synes jeg sistnevnte, og da kan andre få mene som de vil, uten at jeg skal kverulere ved deres meninger.

 

Den sistnevnte ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Slash er ikke noe spesielt god på noen måte. Skjønner egentlig ikke hvorfor han har blitt blåst opp så forferdelig mye, man har jo flere gitarister som er mye bedre!

 

Men nå er jo ikke gitarspilling en konkurranse. Hør på hva du liker, jeg skal ikke klage. :)

 

For å väre en god musiker, trenger du ikke å väre flink teknisk på ditt instrument.

riktig. men du bør ha grei peiling på hvor gitarstrengene ligger hen for å gjøre en god liveopptreden.

Lenke til kommentar
Gun 'n Roses er forjævlig.

 

Men det er vokalisten sin feil, ikke gitaristen. (Han er ikke jævlig, bare middelmådig... og har ikke for dårlig smak, han skjønte jo at Sweet Child riffet var jævlig, dessverre overtalte gruppen ham til å lage det som må stå som en av tidenes mest grusome sanger.)

 

 

Du har rett:D

Lenke til kommentar
Så flink du er å copy/paste fra Wikipedia.

 

 

Takker, øvd i mange år :p

Så flink du er til å vite alt om wikipedia.

 

 

Fy søren, MoonJazz!, den var dårlig!!

 

 

DU sier bare at den er dårlig fordi jeg sa til det til deg for noen uker siden!

Endret av MoonJazz!
Lenke til kommentar
du har glemt slash's snakepit :p

flott gitarist, end of story :)

Hørte en venn snakke om Slash's snakepit, men skjønte ikke hva det var.

 

Enig, slash er en flott gitarist.

Slash's Snakepit er et sideprosjekt til slash ganske enkelt. Ga vell ut 2 plater, husker ikke hva de heter... bestod vel av en del andre GNR eks-medlemmer og eks bassist fra Alice in Chains+ en vokalist jeg ikkje husker navnet på. Splitta vell når Slash joina Velvet.

Lenke til kommentar

Og favorittalbumet hans er UFO - Stranger In The Nigth

 

Fra wikipedia:

Strangers in the Night peaked at #8 on the UK charts and #42 on the US charts. Strangers is generally considered by critics to be one of the best live rock albums of all time.[citation needed] Slash, former guitarist for Guns N' Roses and current guitarist for Velvet Revolver, has previously stated that this is his favorite live album.[citation

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Strangers_in_...%28UFO_album%29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...