Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er en sjøløveluffe for noe rart?

 

edit: 5 cm med bjørnelabber, kan du gjøre selvforsvar med, det kan du tvilsomt med en slik "luffe".

 

hvilken opfinnelse ville du helst fjernet? mobiltelefon (og andre metoder å komunisere med utenfor huset), eller lyspæra?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Teken bakifrå. Viss damene på film kan det, klarer faen meg eg det òg.

 

Valdteken av Laden eller Bush?

 

Det er ikke rare dillemmaet, hvis man velger mellom like alternativer, for helvete ... :p

 

Hva med sinnsykt spisse utstikkende brystvorter, som for resten av ditt syndige liv ble konstant irritert av gnissningen fra bekledningen, kontra innovervendte vorter som kun høstet latter hver gang du beveget deg i offentligjheten uten å tildekke svineriet?

:love:

Lenke til kommentar
innovervorter, (Hørt om t'skjorte?)

 

Synge ein engelsk sang foran heile det norske folk (og du er elendig i engelsk, og du er elendig til å synge)

eller: bli tatt bakfrå av 40 menn - ein etter ein i strekk....

 

??

Synge ein engelsk sang foran heile det norske folk (og du er elendig i engelsk, og du er elendig til å synge)

 

Noen gang hørt om Idol????

 

selvfølgelig velger jeg den sånn som resten av norge. Ingen som vil bli tatt bakfra av 40menn da.

 

Min

Ta ditt eget liv eller ta dine foreldres liv!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hmm, ikke rart til valg da!? Kokt eller stekt spør du meg ... Likevel har jeg sans for loff, så da blir det vel det.

 

 

Hva med å måtte på permanent basis enten gå med gylfen åpen, eller gå med en raus lengde toalettpapir hengende ut bak?

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...