Gå til innhold

Selger kamera. Prisvurdering.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

La nettopp ut kameraet mitt på finn, men lurer litt på en ting. Annonsen kan sees her; *bortredigert*

Det jeg lurer på om prisen er god, både for meg, og kjøper. Har drevet å regnet litt, men vet ikke hvor mye som er vanlig å trekke fra på brukt utstyr når det gjelder kamera. Hva mener dere?

ModEdit: Spør gjerne om prisvurdering, men ikke legg ut link til annonser her. Utstyret det er snakk om er som følger:

Sony A100

Sony 18-70 3.5-5.6

Sony 75-300 4.5-5.6

Minolta 50mm 1.7

Sigma 24-70 3.5-5.6 (Nytt, kommer med original emballasje)|

Sony Flash ledetall 36

JP Superforsikring

Endret av Aetius
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt en god pris det der, i alle fall for kjøper.

Du bør vurdere å legge ved et lite minnekort også, slik at kjøper kan begynne å ta bilder med en gang.

Får jeg spørre hvorfor du har byttet til Nikon D300?

Skrevet
Det er absolutt en god pris det der, i alle fall for kjøper.

Du bør vurdere å legge ved et lite minnekort også, slik at kjøper kan begynne å ta bilder med en gang.

Får jeg spørre hvorfor du har byttet til Nikon D300?

Kan gjerne begynne men det vil ta lang tid. Long story short; A100 er ikke et spesielt godt utviklet kamera. Det bærer preg av at det er første forsøk fra sony sine side(merk) på å lage noe i denne duren.

God pris ja, ihvertfall for kjøper? Hvor mye kan jeg justere den opp?

Har et 1 gb kort her jeg ikke bruker, så det kan jeg sikkert legge ved på en måte..

Skrevet
Og hva legger du i det?

De som ønsker å være saklig kan jo gjerne gi en tilbakemelding på prisen...

Det jeg la i det er at du leder folk rett inn på din anongse på FINN , som forøvrig er redigert bort i dag . Ikke mere en det. Ha en fin dag .

Skrevet

Foreslår at du tar høystbydende,

men det er nok vanskeligere å selge et Sony kamera enn et Nikon, i alle fall på finn.no.

Prøv foto.no også, og bruktmarked.no.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke gikk for Sony A700, så hadde du sluppet å begynne helt fra begynnelsen.

Skrevet
Foreslår at du tar høystbydende,

men det er nok vanskeligere å selge et Sony kamera enn et Nikon, i alle fall på finn.no.

Prøv foto.no også, og bruktmarked.no.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke gikk for Sony A700, så hadde du sluppet å begynne helt fra begynnelsen.

Det ligger ute på foto.no også. Legger det ut på bruktmarked etterpå :)

Hadde mine grunner for å gå for Nikon. Følte egentlig at gleden med å fotografere døde mer og mer ut med a100.

Aetius: Greit, men grunnen til at jeg linket til annonsen var at bildene har endel å si i sånne tilfeller. Når det er sagt ligger det vell også linker til ting på hjelp til kjøp og salg av datamaskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...