Gå til innhold

Game Oslo dålig service ?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om emne title er riktig men sånn her har det seg.

Jeg handler spill noen få ganger på game, men nå har jeg opplevd hver gang jeg har kjøpt spill der at enten har de glemt å legge ved alle cdene eller manualen på spille så jeg får med cd key.

 

Dette skjedde nå i går, var og kjøpte meg blue dragon til 449kr der og tok med spillet hjem og skulle starte det opp i dag så ser jeg at jeg kun har dvd 1.

Og vet at blue dragon er på 3 dvder.

Så på Mandag skal jeg for sikkert 5. gang inn og klage på dem, forhåpentligvis får jeg dvdene.

 

Andre som har samme erfaringer fra game oslo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Att han som solgte deg det gav deg 1 dvd isteden for 3 er jo en lett feil og gjøre når man jobber hele dagen og er rimelig vant til og smelle en cd i boksen og fortsette videre. Det er ofte veldig mye og gjøre i sånne butikker utenom og bare ordne med salg så man blir lett deorientert og stressa.

 

Men att det skal skje mange ganger det er veldig dårlig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Har bare gode erfaringer med Game nederst i Bogstavveien. Handlet der siden det var gamle Spiderman og er kjempefornøyd med servicen, veldig hyggelig folk bak disken som ikke har noe imot et par spørsmål om spill og anbefalinger. Kjøper alltid release spill der og titter gjennom brukthyllene samt 2 for 399 spillene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Game i Karl Johan tar 599 for nye Xbox360-spill på release. Sist jeg kjøpte et spill på release der fikk jeg spillet 100 kroner billigere fordi jeg tegnet et gratis medlemskap hos dem (fikk plastkort og greier). Men nå tilsier medlemskap der at du bare får 3% av kjøpssummen inn på din medlemskonto som en slags rabatt til neste gang. Latterlig.

 

Derfra går turen til Spaceworld i Storgata som bare tar 499 for alle nye releaser på Xbox360 og PS3.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Game i Karl Johan tar 599 for nye Xbox360-spill på release. Sist jeg kjøpte et spill på release der fikk jeg spillet 100 kroner billigere fordi jeg tegnet et gratis medlemskap hos dem (fikk plastkort og greier). Men nå tilsier medlemskap der at du bare får 3% av kjøpssummen inn på din medlemskonto som en slags rabatt til neste gang. Latterlig.

 

Derfra går turen til Spaceworld i Storgata som bare tar 499 for alle nye releaser på Xbox360 og PS3.

 

Enig der, de er mye dyrere enn mange andre.

Men det er da gamestop også, bortsett fra at de har noen sinnsyke kampanjer av og til.

 

Men: GAME har det slik at hvis du går inn i en av butikkene dems og finner et spill som koster 599 der, men som koster 499 på f.eks platekompaniet, kan du si dette til han som jobber der, så betaler du samme pris som på platekompaniet.

 

Slik er det hvertfall i bogstadveien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...