Frederick_ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Noen som har noen bra RTS spill å anbefale? Jeg har prøvd litt WiC men likte ikke at det er sånn; ta tanksene dine ditt og hjelp noen der borte. Liker mere Age Of Empires Stil. Det det er mere fritt og du kan gjøre hva du vil! Altså attacke med store styrker og ikke "oppdrag" i spillet. Hvis dere skjønner
Frederick_ Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 har spillt det meste av Total War seriene Evig bra spill! Men begynner å bli litt lei dem nå
Kakebakelate Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Warcraft 3 + tft er genialt da, begynner å dra litt på årene eneste. Men det er ikke så farlig.
Canute Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Henger meg på denne tråden, jeg satt i akkuratt samme tankene i går. Jeg vil ha et nymoderne spill som kan fungere som en erstatter for AoE 2. Prøvde ut Trialen til Rise of Nations, men jeg syntes ikke det var noe særlig. Endret 13. januar 2008 av Canute
RogueAlien Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg ville også anbefale Star Wars: Empire at War med Forces of Corruption ekspansjonspakken. Da har du full frihet til og bygge og krige om planeter både i verdensrommet og på landjorda med bakkestyrker. Kanskje ikke helt det samme som TW serien men det er litt i samme gata, bare bortsett fra at det er sci/fi.
Karlson Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) SP'en til WiC er ikke den beste, men når du går online er du mye friere. Der gjør du som du vil Men ellers kan du jo kanskje prøve AoE 3? Det er ganske bra, mye onlinespilling. Men AoE 2 er jo best... Endret 13. januar 2008 av Karlson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå