Blabla1 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg er enig med rogue eier priest. Priest er laget for å heale team ikke for pvp. Her er en ganske heldig video. De roguene må være dårlige spillere! Det er omtrent dokumentert. Endret 20. januar 2008 av Zonked223
nagina Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er enig med rogue eier priest. Priest er laget for å heale team ikke for pvp. Her er en ganske heldig video. De roguene må være dårlige spillere! Det er omtrent dokumentert. Du er proff ser vi fra langt hold, kan ikke du lære meg mer?
Xint Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er enig med rogue eier priest. Priest er laget for å heale team ikke for pvp. Her er en ganske heldig video. De roguene må være dårlige spillere! Det er omtrent dokumentert. Jeg lo. Faktisk.
gnrlover Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Hørte Priest kommer til å bli buffa til den nye patchen :s kan det stemme ?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 (endret) :) Håper virkelig det! Hvor kan man lese om patcher som kommer? Endret 21. januar 2008 av Slettet-3t93k9
Freakeating Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Fetteide en rogue i går med presten min. han stealtha inn bakfra å brukte ambush, så jeg feara han vekk, dotta opp, mind fly = død før fearen var omme nesten. Han var 53, jeg 51..
Redalon Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Nok en.. unnskyld utrykket.. meningsløs post... en god priest ganker en dårlig rogue og omvendt.. hvis de har like bra gear og skillz, er det størst kjangs for at roguen vinner, med spells som CloS... like meningsløst som.. Warlock vs.rogue, hvem vinner? er lock selv, og liker ikke fasitsvaret =(
Ajaco Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 En skikkelig god disc priest bør ikke ha de største problemene med en skikkelig god rogue. i alle fall ikke etter hva jeg har erfart og når jeg har sett på andre rogues.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå