gnrlover Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 bombe... men hvis en prist skal ta rogue..vill dere vært disc/holy eller shadow ?
Christeven Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hvem vinner ? er jo ikke noe fasitsvar på det da en skilled pvp specced priest greier helt sikkert å downe rogue, og ommvendt.. selv om roguen gennerelt sett har et lite overtak Endret 12. januar 2008 av Christeven
PcT Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 En god rogue kan stoppe en priest fra å caste i det hele tatt
gnrlover Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 ja akuratt...kk d ere rogue..hva er værst disc/holy eller Shadow ?
PSV Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 En god priest slayer en rogue. Forutsetter dog discipline-spec.
StarGazer Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Samme gear på begge, og begge er tilnærmet like gode spillere, så vil nok roguen vinne i en duel. Presten vil nok mest sannsynlig vis holde ut en god stund, men vil gå tom for mana, og da er det gg. om priesten har bedre gear enn roguen, så er det større sjans for priest. Dette er da sagt på grunnlag av disc priest mot mace rogue.
Whiteshit Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 En sp har sjanse mot rogue om han finner han i stealth før han får inn stun, og klarer å sende han ut på strafferunder (fear). Har du då tid til en swp, evt VT og en MB, og shield...så kan du jo kanskje greie det =P Er sjøl sp og er ikkje spesielt god 1 on 1, men du verden for en god backupclass det er. Kaos rundt flagget i Eots f.eks. =P
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Du tåler jo så jævla lite som shadow priest at du blir drept før CLoS går ut.
DNA Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Du tåler jo så jævla lite som shadow priest at du blir drept før CLoS går ut. Du tåler veldig lite mot melee ja.
Lasse000 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 jeg som spiller priest, klarer og ta rogues i 1 mot 1 med mindre roguen har veldig bra pve gear, jeg er disc og tar han med reflective shield, og en dot. en mind blast av og til er nok til og ta de. hjelper veldig med pain suppression asså...
GLN Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Rogue vinner, men priesten vil holde ut lenge. Pga en shadowpriest vil dø fort, men gjøre litt damage på roguen. En disc/holy priest vil tåle mer med resillience gear, men han må heale seg selv hele tiden, dermed ikke noe damage.
Lasse000 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har 420 ressilience, og det holder for meg og holde shield, Prayer of mending og renew oppe hele tiden når det er mulig, så heale når roguen er fearet. I world pvp er det også ikke noe problem om jeg bruker netherweave net, fra tailoring. en rogue skal være godt gearet om den klarer og nuke meg ned solo på så kort tid slik at jeg ikke får gjort det jeg sa over. pain suppression er som sakt, viktig og time riktig, samtidig som power infusion må kastes slik at du får max utbytte av den.
Bad Apple Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Eg har en 70 Rogue 360 ress. Priest pleier å gå greit, men viss eg møter en veldig godt gearet disc priest så kan det være problemer. Er rett og slett vankelig å ta knekken på de, men de har aldri tatt meg solo heller. Kampene blir så lange at de alltid får hjelp eller eg får hjelp. Ellers så er priest rimelig lett. Shadowpriest er bare en vits å spille mot, de dør så fort at det er skummelt. Pleier å ha en opningscritt på ca 3.6-4.8k på cloth med ambush (ja er dagger) og kan følge opp med en backstab på 1.8-2.4k mange shadowpriest er nesten død bare av dette, samme gjelder andre cloth med lite hp. Rogues med dagger har blitt buffet kraftig forje patch så cloth er blitt igjen mye lettere for oss. Warriors er fremdeles litt pes
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Mange shadow priests dør etter 7,2k damage? Da må du i så fall spille mot nydinga retards dagen lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå