Bredoc Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Mitt spørsmål blir om noen i det hele tatt som boter har spilt i det gamle honor systemet?? Gearet dere nå får kjøpt for honor er tilsvarende rank 12 for armor, og rank 14 for våpen. Dette var rett og slett ikke hverdagskost for andre enn folk som værken jobba eller gikk på skole. Vi snakker om honor grinding minimum 8 timer PR dag over flere måneder... Faktisk så var det helt i starten påkrevd å holde ranken for å få brukt utstyret, dette ble raskt endret forid det var omtrent umulig å opprettholde rank. Fra den gamle serveren jeg spilte på (Burning Legion) var det et fåtall av spillere som gikk rundt med fult epic armor sett og våpen. Vi snakker faktisk om så få som det er tellbart på en hånd. Den gangen stod det respekt av gearet, pr i dag gjør det ikke det. Det er så enkelt å skaffe gear nå at det er helt latterlig. Selv på et RP PVE realm som jeg spiller på er det flust med spillere med fult season 1 gear. En casual kompis skaffa seg våpen og tre deler season 1 gear på rundt 14 dager. Ser man på dette i forhold til hvordan det var før, eller sammenlikner det med raiding er det ingenting i nærheten som gir deg "gratis" gear på samme måte. Joda, wow har blitt mere casual vennlig noe som i dem fleste tilfeller er vel og bra. Men jeg har null respekt for folk som ikke gidder skaffe seg gear på normalt vis nå. (ikke har jeg hatt det før heller) Det er rett og slett latterlig å komme med at det er kjedelig, da får dere finne dere et nytt spill for enklere enn det er nå kan det ikke få blitt.
John Keats Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Mitt spørsmål blir om noen i det hele tatt som boter har spilt i det gamle honor systemet??Gearet dere nå får kjøpt for honor er tilsvarende rank 12 for armor, og rank 14 for våpen. Dette var rett og slett ikke hverdagskost for andre enn folk som værken jobba eller gikk på skole. Vi snakker om honor grinding minimum 8 timer PR dag over flere måneder... Faktisk så var det helt i starten påkrevd å holde ranken for å få brukt utstyret, dette ble raskt endret forid det var omtrent umulig å opprettholde rank. Fra den gamle serveren jeg spilte på (Burning Legion) var det et fåtall av spillere som gikk rundt med fult epic armor sett og våpen. Vi snakker faktisk om så få som det er tellbart på en hånd. Den gangen stod det respekt av gearet, pr i dag gjør det ikke det. Det er så enkelt å skaffe gear nå at det er helt latterlig. Selv på et RP PVE realm som jeg spiller på er det flust med spillere med fult season 1 gear. En casual kompis skaffa seg våpen og tre deler season 1 gear på rundt 14 dager. Ser man på dette i forhold til hvordan det var før, eller sammenlikner det med raiding er det ingenting i nærheten som gir deg "gratis" gear på samme måte. Joda, wow har blitt mere casual vennlig noe som i dem fleste tilfeller er vel og bra. Men jeg har null respekt for folk som ikke gidder skaffe seg gear på normalt vis nå. (ikke har jeg hatt det før heller) Det er rett og slett latterlig å komme med at det er kjedelig, da får dere finne dere et nytt spill for enklere enn det er nå kan det ikke få blitt. Jeg har aldri hatt respekt for grand marshals og high warlords. De er ikke gode spillere nødvendigvis, de er bare helt sykt nolifers.. PvP ( Player VERSUS Player ) skal dreie seg om skill, ikke hvem som er mest nolife og dermed gruser de andre pga gear.
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 jeg samler det gamle jeg. da dal'rend sverden var bra:) elsket de sverdene.
drood Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har aldri hatt respekt for grand marshals og high warlords. De er ikke gode spillere nødvendigvis, de er bare helt sykt nolifers.. PvP ( Player VERSUS Player ) skal dreie seg om skill, ikke hvem som er mest nolife og dermed gruser de andre pga gear. så de som jobber ekstra for gearet skal ikke få igjen noe for det?
pax1 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Den gangen stod det respekt av gearet, pr i dag gjør det ikke det... Joda, wow har blitt mere casual vennlig noe som i dem fleste tilfeller er vel og bra. Men jeg har null respekt for folk som ikke gidder skaffe seg gear på normalt vis nå. Tror de færreste spiller WoW for å få respekt
tflovik Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Helt enig med deg Ashvan, hvis man ikke gidder å bruke tida på det gearet man ønsker seg og heller benytter seg av juks for å oppnå det så antar jeg at slike spillere ikke synes det er gøy å spille men ønsker å ha utstyret kun for å vise seg fram i Orgrimmar/Ironforge. Det er sikkert noen unntak, hvis man vil oppnå gear for å starte å raide med og bot'er når man er på skole/jobb.
Bredoc Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Den gangen stod det respekt av gearet, pr i dag gjør det ikke det... Joda, wow har blitt mere casual vennlig noe som i dem fleste tilfeller er vel og bra. Men jeg har null respekt for folk som ikke gidder skaffe seg gear på normalt vis nå. Tror de færreste spiller WoW for å få respekt Tror du ikke det? Hvorfor vil folk ha epic gear da? Ja, jeg respekterte en High Warlord og Grand Marshal fra det gamle honor systemet. Braveheart er en spiller fra Burning Legion som har min fulle respekt. Det er en gammel Grand Marshal som aldri gikk afk, tok aldri afk på premade teams som så mange gjorde den gangen. Siste måneden han ranket opp til 14 tok fyren seg ferie fra jobben for å greie dette. Slike spillere får respekt av meg. Ta med i betraktningen at så hardt var det før å skaffe seg epic pvp gear i wow. Dere som fortsatt klager er enten gørr late og passer ikke til spill som wow, eller rett og slett vandt med å få alt dere vil ha gratis.
pax1 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Tror du ikke det?Hvorfor vil folk ha epic gear da? Nei, jeg tror ikke det. Tror folk spiller WoW (og alle andre spill) fordi det er underholdende.. og belønninger i form av epic gear er en del av underholdningen.. en del av gleden. Ville egentlig syns litt synd på folk som spilte for "respekt", tror jeg... Endret 16. januar 2008 av pax1
Bredoc Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Spiller selv ikke for respekt, men jeg respekterer en god spiller som har gjort seg fortjent til gearet han har. Blir omtrent det samme at jeg respekterer en som arbeider i RL, og ikke snylter på statskassa fordi han ikke gidder jobbe for å trekke det som en pararel.
pax1 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Personlig respekterer spillere mer for hvordan de er å spille med... om de er hyggelige, hjelpsomme osv.. ikke hva slags utstyr de måtte ha bottet eller grindet seg til.... Men trygdesnylter-parallellen er jo morsom... eller komisk er vel mer presist... Endret 16. januar 2008 av pax1
John Keats Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 For noe tull. De eneste som har gjort seg fortjent til gear i wow er de som spiller i arenateams med gear som krever høy personal rating og high end raiders ( de som er så høyt i raiding at ingen kan henge seg bak å slacke for gear )
DisplayName123 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Personlig respekterer spillere mer for hvordan de er å spille med... om de er hyggelige, hjelpsomme osv.. ikke hva slags utstyr de måtte ha bottet eller grindet seg til.... Men trygdesnylter-parallellen er jo morsom... eller komisk er vel mer presist... Komisk er jo akkurat det samme som morsom. Synes den sammenligningen traff ganske bra jeg.
pax1 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Komisk er jo akkurat det samme som morsom. Nyanseringen var bevisst
Bredoc Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Personlig respekterer spillere mer for hvordan de er å spille med... om de er hyggelige, hjelpsomme osv.. ikke hva slags utstyr de måtte ha bottet eller grindet seg til.... Men trygdesnylter-parallellen er jo morsom... eller komisk er vel mer presist... Jepp det er satt litt på spissen med en viss ironi. Selvfølgelig respekterer jeg en spiller for hvordan han er å spille sammen med, mer enn hvordan gear vedkommende har. Mitt poeng er nok en gang at jeg viste respekt for spillere som faktisk brukte tiden på å skaffe seg gearet i det gamle honor systemet. Jeg kan presisere at jeg gjør det samme nå, men ikke dem som boter Om det kom så dårlig frem i mine poster beklager jeg det.
nagina Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Om natta i AV weekend talte jeg 25 afk i tunnelen. Det regner med andre ord ikke med boter som løper rundt og later som de spiller.Så ja, jeg synes det er et problem. Siden du nevner ca.25 afkers, sjå denne: http://img242.imageshack.us/my.php?image=w...08071146tg9.jpg Alle de der er i tunnel, og et par der ute som løper rundt :=)
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 [*]BOT's i en AV er ikke avgjørende for resultatet. VÆR SÅ SNILL, det kommer av inkompitente idioter som ikke vet hvordan AV fungerer Du vet at botter heller ikke vet ossen man skal gjøre AV? Å si at idioter som ikke vet ossen AV fungerer gjør teamet dårligere enn botter er bare patetisk..
a_sondre Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) jaja, fikk en 3 timers ban jeg da :!: menmen, overlever vel 3 timer uten wow Endret 16. januar 2008 av a_sondre
Poseboen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor det ikke er perm ban for botting i AV.
John Keats Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor det ikke er perm ban for botting i AV. Kan nok ha fint mye å gjøre med mengden folk som botter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå