Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det nye tilbudet fra Telenor til å anbefale?


Anbefalte innlegg

Har fått ett par telefoner fra Telenor som sier at de har et tilbud på 704K linja til 349kr pr.måned...jeg tenker litt på det men har hørt masse rart om Telenor ADSL, som f.eks. at det ikke er så bra...er det ikke nedlastningsbegrensninger på denne linja, er det fri binningstid? Blir man levert den hastigheten de lover oss? Er det noen av dere som har noen erfaringer med Telenor ADSL? Er det noen ulemper med denne linja?

Vurderer litt å kjøpe NGT 704k linja, men den er jo litt dyrere...hvem er best av disse to linjene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Fungerer forsåvidt OK for meg a :)

Har kjøpt sånn "last ned hvor mye du vil mellom 01:00 og 09:00" og har bare Queuet ftpn til å starte å laste et sekund over ett, og slutte å laste 8:59:59 :)

 

Har oxo forøvrig kjøpt 10 gigg ekstra til bruk til å spilleircwww osv osv osv...

 

MvH.

Beret

 

PS: Dett er jo bare en midlertidlig ordning seff! Får fiber om noen mnd. Hadde aldri overlevd dette her til vanlig :)

 

Beret

Lenke til kommentar
Hvorfor velge Telenor i det hele tatt...mest innkompetente teleleverandøren i Norge...

Joda, det er jo in å hate Telenor og MS, men Telenor har rett og slett levert varen når det gjelder mitt vedkommende, så jeg er fornøyd. Mulig de ligger litt høyt i pris da, der har jeg ikke noe oversikt. :shrug:

Lenke til kommentar
ikke kjøp telenor! du kommer til å angre så jæwlig, (hvis du ikke bruker linja til å lese aviser online og ikke noe mer da)

 

Og hvis du skal kjøpe mer nedlasting blir det veldig fort dyrere enn NGT!

 

Telenor sucks, NGT rocks :woot:

 

tåpelig å si sånt, og kan du vennligst fjerne underskriften din?

 

Til saken, Telenor gjør jobben sin, når de først klarer å levere produktet og du får også det du har krav på. Meget god oppetid og speed ut og inn. Dessuten er supporten meget god, siden du får svar nesten med en gang. Gjelder da kun web support. Jeg har ikke selv Telenor, men det er mange andre og de er fornøyd!

Lenke til kommentar
ikke kjøp telenor! du kommer til å angre så jæwlig, (hvis du ikke bruker linja til å lese aviser online og ikke noe mer da)

 

Og hvis du skal kjøpe mer nedlasting blir det veldig fort dyrere enn NGT!

 

Telenor sucks, NGT rocks :woot:

 

tåpelig å si sånt, og kan du vennligst fjerne underskriften din?

 

Til saken, Telenor gjør jobben sin, når de først klarer å levere produktet og du får også det du har krav på. Meget god oppetid og speed ut og inn. Dessuten er supporten meget god, siden du får svar nesten med en gang. Gjelder da kun web support. Jeg har ikke selv Telenor, men det er mange andre og de er fornøyd!

 

vel vel, et søk i forumet beviser vel det stikk motsatte.... :yes::grumpy:

Lenke til kommentar

Telenor mener at folk bruker alt for mye båndbredde på å laste ned hele tiden. Det er problemet. NGT bryr seg ikke fordi de vet at de vinner mer på og godta dette. Telenor vil at vi ikke skal bruke ADSLen som en linje som belastes 100% hele tiden. Noe som burde være lov.

 

Selv har jeg den gammle 1024/256kbiten deres uten begrensning. Er egentlig fornøyd med dette. itavisen.no gir meg 130 kb/s som down hastighet, noe som er bra. :roll:

 

Men kan du velge NGT så gjør du det!

Lenke til kommentar
Hvorfor har egentlig Telenor nedlastningsbegrensninger og ikke NGT? Taper ikke Telenor mange kunder på dette?

 

Jeg tror tvert i mot at Telenor kaprer nye kunder med dette tilbudet. Det er retta mot vanlige brukere (les: morra mi) Det er bredbånd til en rimelig pris, og vanlige brukere laster ikke mer enn 1gb pr mnd. Ivertfall ikke morra mi ;)

Lenke til kommentar
Håper de taper kunder i hvertfall. Ingen grunn til å velge Telenor. Da er blucom bedre. De kan levere der Telenor leverer. Men best pris/ytelse får du vel av nextgentel antar jeg (men de leverer jo ikke så veldig mange steder akkurat....)

 

Vet ikke helt om jeg skal være enig i akkurat dette, for jeg har nemligen hatt Bluecom, før jeg for en stund tilbake gikk over til Telenor.

 

Bluecom var bra de første månedene, men så ble det bare verre og verre. Hastigheten på min 1024/256 linje datt som en stein, og var på det verste nede i knappe 360. Gjennomsnittlig lå jeg på 600-800 de siste månedene. En annen sak var at supporten til Bluecom var dårlig, og at jeg ofte opplevde "downtider".

 

Nå er jeg tilbake til det gode og trygge Telenor. Kjører nye nye online adsl, med 1024/256 og 30GB begrensning, til den nette sum av 550 kroner i måneden. Og ja, 30GB holder i massevis for mitt vedkommende. Gjelder bare å være litt mere selektiv i nedlastninga, og ikke laste i hytt og pine.

 

Kan forøvrig nevne at jeg nylig har byttet fra 704/128 med 1GB begrensning, og kan ikke forstå at denne kvoten holder for "vanlig" surfing i en hel måned. Etter 10 dagers bruk, var kvoten min tom. Og dette uten noe særlig "aktiv" nedlastning.

 

Det jeg ikke helt skjønner, er hvorfor "alle" hater Telenor.

Lenke til kommentar
Hvorfor har egentlig Telenor nedlastningsbegrensninger og ikke NGT? Taper ikke Telenor mange kunder på dette?

 

Jeg tror tvert i mot at Telenor kaprer nye kunder med dette tilbudet. Det er retta mot vanlige brukere (les: morra mi) Det er bredbånd til en rimelig pris, og vanlige brukere laster ikke mer enn 1gb pr mnd. Ivertfall ikke morra mi ;)

 

Jeg kommer ivertfall til å laste ned myyyyyyyye mer en 1GB pr. måned, det kommer til å stå på nedlasting nesten hele tida...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...