Gå til innhold

N95 8GB (S60 generelt) - Hvordan innstallere programmer?


tOREEE

Anbefalte innlegg

Heisann! Fikk en N95 8GB i posten i dag, og er storfornøyd med den! :thumbup:

"Problemet" er at firmwaren er ganske gammel.. 10.0.021 elns. Trenger jeg å oppdatere til nyeste versjon? Er det noe å tjene på det?

Også har jeg jo fått med meg at det er en drøss med programmer å få tak i til disse mobilene.. Hvordan gjør du det når du innstallerer de?

Mvh en fornøyd Nokia eier :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

10.0.021 er ganske gammel ja. Anbefaler å oppdatere til nyeste versjon som er 15.0.015. Det gjør du ved å laste ned Nokia Software Update. Da får du blandt annet et mye raskere galleri, full flash støtte i nettleseren og mye annet.

 

Programmer installeres enkelt enten ved å sende programmet direkte til telefonen f.eks. via blåtann og installere fra innboksen, eller bare koble telefonen til PCen med usb-kabelen (PC Suite modus) og åpne installasjonfila i windows. Dette krever at du har PC Suite installert. Programmer er vanligvis i SIS formatet. Eventuelt JAR hvis det er et javaprogram.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

http://discussions.europe.nokia.com/discus...thread.id=24457

Det er mange som er forbannet på Nokia pga. dette.

De burde ha informert om at Activation Key forsvinner ved oppgradering av Firmware.

(Det er vel ikke mange som var klar over at filmen var beskyttet på denne måten i utgangspunktet)

Filmen ligger på telefonen, men den lar seg ikke spille av.

Den eneste muligheten, slik jeg leser det, er å ta den med til et autorisert verksted for å få den flashet på nytt.

 

By the way; Er det mange som lar seg irritere eller har slark i skyvedekkselet?

Min virker litt i overkant slarkete (i underkant av 1mm. når dekkkselet er skøvet ut.

Når det er lukket, har den også noe vandring (ca. 1mm.) før man skyver dekkselet ut for å bruke tastaturet eller media tastene.

 

Vil sette pris på svar, selv om tråden er noe gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...