Gå til innhold

Lite multimedia tastatur til PS3


kallstrom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Å hvis du ikker er millionær kan dette anbefales, fås også i svart i enkelte butikker.

Vil heller anbefale dette siden det du linker til ikke er bluetooth og derfor krever en dings du må stappe inn i USB-porten på PS3-en din.

 

Men trådstarter er ute etter et som er mindre enn dette:

5921.1.0.jpg

Det tror jeg rett og slett du skal slite med.

Lenke til kommentar

Det tastaturet der sikler jeg på :dribble:, det er billig å har veldig bra diskre design.

Matcher PS3, bare synd at man ikke får det med norsk layout kun: Engelsk,svensk,dansk foreløpig :(

 

Det Dinovi Mini Tastauret blir alt for lite, jeg liker litt mer "normalsize", mye mer behagligere å skrive med. Men det er nå min mening.

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar
det var dinovo mini tastaturet jeg mente ikke var særlig pent. Det er lite, men det lokket ødelegger hele tastaturet, det er også litt for rundt. Får vel bare smøre meg med tolmodighet til det kommer noe som passer med bedre.

Hvordan kan du egentlig mislike det ?:p

Det er seriøst det kuleste tastaturet jeg har sett hvertfall. Si ifra hvis du finner noen minitastatur som er billigere a.

 

Jeg postet om dette tidligere idag, og er på jakt etter akkurat det samme, et lite snertent tastatur. Trenger ikke være supersexy, bare lite, helst halvparten av størrelsen til et vanlig tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...