Gå til innhold

Final Fantasy VII 2!


Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at Final Fantasy VII 2 skulle komme ut en gang i nærmeste framtid, og siden jeg er en avhenging FF-fan så må jeg spørre om det er noen andre som vet når det kommer ut? Jeg vet at både FFVII2 og FFX2 kommer, men det er FFVII2 som interesserer meg mest (noe som dere kanskje kan se i nicket mitt). Please, svar hvis noen vet når det kommer ut, eller kan gi meg en URL hvor det står litt informajon om spillet! :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes dere ikke det er litt latterlig at de lager en toer av en syver, og av en tier? Det er en ting å lage 15,000 oppfølgere, men det er noe helt annet å lage en toer til en tittel som allerede er en oppfølger..

 

Det kan hende, men det er ikke Squaresoft (produsentene) som ville lage dette. Det er fansen som har mast om en forbedret utgave, noe som jeg skjønner godt med den elendige grafikken, og det var derfor jeg lurte på om noen viste noen ting om det er planlagt noe i det hele tatt. Jeg er helt enig med deg at man ikke burde lage en ny utgave av en serie som har kommet helt til 12, men FFVII er noe av det beste man kan få tak i av RPG-spill. :o

Lenke til kommentar
..men FFVII er noe av det beste man kan få tak i av RPG-spill. :o

 

Øh.. Ok. Du om det. Nå har jeg faktisk spilt FF7 litt over halvveis ferdig, og for å være helt ærlig slo det meg ikke som en RPG i det hele tatt. Vil du ha RPG bør du heller prøve deg på Baldur's Gate-serien, fallout-serien eller Arcanum, IMO - FF7 var et artig spill, men ikke på langt nær noen RPG slik jeg ville definert det.

Lenke til kommentar
Øh.. Ok. Du om det. Nå har jeg faktisk spilt FF7 litt over halvveis ferdig, og for å være helt ærlig slo det meg ikke som en RPG i det hele tatt. Vil du ha RPG bør du heller prøve deg på Baldur's Gate-serien, fallout-serien eller Arcanum, IMO - FF7 var et artig spill, men ikke på langt nær noen RPG slik jeg ville definert det.

 

Hvordan kan du mene dette? Det er jo definert som et RPG-spill og jeg kan ikke se så mange forskjeller fra Baldurs Gate og FF hvis man ser bort ifra kampsystemene. Uansett så gleder jeg meg over at det kanskje kommer... Så si ifra hvis noen får vite noenting om dette fantastiske spillet!

Lenke til kommentar

Jeg kan mene det fordi dialogen er omtrent ikke styrt av deg. Forøvrig er ikke Baldur's Gate heller supert RPG-messig, men Fallout og Arcanum er de beste RPG-spillene jeg har vært borti, med et reellt RPG-element. F.eks at intelligens og utseende osv har noe å si for samtalen og hvordan folk oppfatter deg. Men nok om det, har ikke noe for seg med en RPG-diskusjon i en FF-tråd :)

Men som sagt, jeg synes FF7 var et artig spill, for all del :wink:

Lenke til kommentar
Jeg kjørte akkurat gjennom FF7 på nå bare for å mimre, men da slo det meg at det var veldig kort. Jeg håper at dette virkelig kommer, og at det blir med de samme character'ene.  Jeg må bare legge til at FF er den beste spillserien, og 9'ern er verdens beste spill.

 

det er bare kort hvis du ikke får med deg alle sidequestene, og de er det mange av.

 

chocobo sidequesten i FF VII er jo den mest geniale, og sikkert den lengste, noensinne !

 

Man må jo ha Knights of the Round summon :D

Lenke til kommentar

Tror ikke det kommer noen FFVII-2! er bare ønsketenking fra oss, fansen. Tankene ble for alvor "virkelighet" da Squaresoft avslørte at de lagde en oppfølger til 10rn. Men, som sagt, tviler sterkt på at de noen gang vil lage en "remake" av kanskje verdensbeste spill.

 

Og ja, jeg er svoren FF fan. Er stolt (!) eier av:

Final Fantasy VII <

Final Fantasy VIII

Final Fantasy IX

Final Fantasy X

Kingdom Hearts

 

Så hvis det kommer en oppfølger/remake blir jeg LYKKELIG!

 

Du lurer sikkert på hvorfor jeg har MGS2 bilde, vel, bare er sånn. Men FF rocker Metal Gear, som kommer på en solid andre plass av spill serier

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke bare rykter nå lenger om at FF7-2 skal komme ut. Utviklerne har allerede begynt å "tenke" på hvordan de skal få til å lage en remake til et så bra spill. For hvis det blir en dårlig remake kommer Squaresoft til å miste mange fans. Dette er det jeg har hørt nå i det siste, men man kan aldri være helt sikker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...