FedoraHelper Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ok jeg og noen venner satt og spilte et spill men spillet fantes bare til Linux og Windows. Ettersom jeg bare har en mac lurte jeg på hvordan jeg kan installere Linux gratis og enkelt. Så hvis noen kan komme med noen råd eller linker så takk, har søkt men er masse komplisert der jeg ikke forstår x) Endret 10. januar 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hei. Det er i alle fall en Linux jeg vet om som takler Mac og det er YellowDog. Hvordan den er vet jeg ikke da jeg ikke har Mac selv. Men her er i alle fall Linken: http://distrowatch.com/table.php?distribution=yellowdog Det skal være mulig og laste ned både DVD Image og CD Image. Hvis du skal laste ned CD Imagene så blir det vel 6 stykk tror jeg, men hvis du laster ned DVD Image så blir det 1 Stykk DVD. Den har grafisk installasjon. DVS. at du slipper å styre med tekstbassert Installasjon. Det grafiske grensesnittet som YellowDog har er KDE. KDE er vel ganske vanlig. Det som det derimot er litt dumt med YellowDog ser det ut som er at den har gammel programvare ser det ut som. Men det er da lov til å prøve allikevel. Man kan vel sikkert oppdatere programvaren på den. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå