Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fått konkurranse om jenta.


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Velger å være anonym da personen jeg prater om muligens er medlem på forumet.

 

Uansett, til saken.

 

Ble kjent med denne jenta i november, og kontakten eskalerte fra å være MSN-prat, til å møtes, til senere å henge i lag og diverse. I desember, før juleferien møttes vi omtrent annenhver dag, så på film, rotet, ja alt gikk streng tatt etter "planen" for å få et forhold til den her jenta. Så kom juleferien, tre uker fra hverandre, bare MSN / telefon-kontakt, men nå har vi møttes igjen og alt virker topp.

 

Uansett, tilbake til desember, når vi begynte å få god kontakt lot jeg merke til at hun startet med å skrive med en gutt. Greit nok tenker jeg, hun kan skrive med hun vil, selv om jeg spøkte med at han "passet" for henne, og diverse. Lot merke til at de utvekslet MSN-adresse, og at fyren var oppriktig interessert i henne.

 

Etter det har jeg ikke lagt noe merke til fyren, men i går når hun overnattet hos meg, spurte jeg henne hva hun skulle til helga. Hun sa hun ikke hadde noe planer, men rett etterpå kom det fram at fyren hadde spurt henne om hun skulle bli med på kino med han. Hun sa hun ikke viste, og egentlig ikke ville, samt at jeg og henne skulle finne på noe. Fair enough, ut ifra dette kan man si "blablabla hun er interessert i deg, ikke han", men mistenker at hun sa dette bare fordi jeg reagerte med et "ååå?", ble litt satt ut.

 

I morgen tidlig fikk hun melding fra personen (de har tydligvis utvekslet mobil-nr), hvor hun satt og gliste, og leste meldingen høyt til meg. Hørte på meldingen at fyren tydligvis gjør alt for å sjarmere henne, noe som jeg er redd fungerer. Han skriver i alle fall meget elegant, noe jeg vet hun elsker.

 

 

Nå er spørsmålet, hvordan skal jeg forholde meg til dette? Har litt peiling på hvordan slike ting foregår, altså at det muligens er best å stille seg helt likegyldig til alt dette, ikke ytre noen form for sjalusi. Om noe, oppfordre at hun skal ta en tur på kino med han (som når vi skal legge planer for helgen, slenge inn et "skal vi møtes den kvelden, eller skulle du på kino da?). Jeg vet ikke, streng tatt er jeg jævlig usikker på meg selv, da jeg aldri har vært i et forhold før, og føler at det er "like før" det kan bli noe mellom meg og henne.

 

Har bare ikke lyst at noe skal skjære seg, og vil derfor ha hjelp fra dere sånn at jeg ikke ødelegger det med henne, eller at han fyren "kaprer" henne.

 

Og som sagt, jeg er virkelig ikke sikker på om hun er interessert i han eller ikke. Jeg har en fornemmelse om det, og bruker ikke å ta feil. Det har skjært seg før...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Anonym_*

Det er nettopp det som gjør det så vanskelig, hva kan man gjøre? Annet enn å oppføre seg "sjalu", som jeg ikke tror hjelper noe særlig, følger jeg at det er begrenset med muligheter. Litt hjelpesløs følelse..

Lenke til kommentar

Og oppføre seg litt sjalu, kan være sjarmerende for jenta, men ikke sånn i startfasen. Det virker som dere kanskje er litt over det, utfra det jeg leser her. MEN, hvis du blir for mye sjalu og blir fryktlig nysgjerrig på denne personen hun skriver meldinger og slikt med så er det langt fra sjarmerende. Da blir du veldig trengende ovenfor henne, som da ingen jenter liker. Det kan være søt til tider, men ikke hele tiden.

 

Man kan ikke fake seg til noe, og dette betyr tydligvis endel for deg. Bare et kjapt spørsmål til deg før jeg går videre: Er du keen på denne dama fordi du ikke har vært i noe forhold før, eller fordi du oppriktig er blitt glad i henne?

 

Men over til saken, ærlighet er alltid en god løsning. Hvorfor kan du ikke prøve og snakke litt med henne om det? Liste deg forsiktig frem på tå og kjenne ann terrenget før du går rett på hovedpraten. Følg magefølelsen din om når og hvordan du kan ta det opp.

 

Men ikke tenk så mye på det, seriøst, det vil bare gjøre hele greine verre for deg selv. Mennesker er veldig flinke til og blåse opp ting, kun fordi de tenker så mye på det... Så pust ut, og prøv og få litt avstand fra dette.

Så kan du komme uthvilt tilbake dagen etter og se på saken en gang til :p

 

Mine 50 øre.

Lenke til kommentar

Jeg tror litt sjalusi sender signaler om at du ikke er helt ok med at hun holder kontakt med han og at du virkelig liker henne og ikke vil miste henne, men overdreven bruk kan dytte henne bort. Jeg ville ivertfall ikke latt dette foregå rett foran øynene mine. Overrask henne, kjøp blomster og få det sendt til henne med et kort skrevet av deg (eller av de som sender det, men med dine ord). Ta henne med på en fancy resturant (kle dere litt fint). God damn it boy, hvis at du vil ikke gå ned uten en kamp! Hun liker deg, men det kan fort forandre seg hvis du tar henne forgitt! Send meldinger helt tilfeldig og fortell henne hvor mye du liker henne eller noe lignende, men ikke for ofte da. For da vil du virke klengete, men hvis du vil beholde henne må du ivertfall ikke bare sitte der og se på.

 

Husk også å gjøre dette her i moderate mengder, spammer du henne med sånne greier blir hun nok lei og irritert!

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Jeg har ikke nummeret hannes, så noe kontakt med han er egentlig ikke mulig, samt tror ikke han vil bry seg over noe jeg forteller han.

 

Pick-up-Master, det er ikke tanken på et forhold som driver meg, det er jenta. Har hatt mange muligheter til å kunne "gå videre" med andre jenter, dog har jeg mistet interessen fordi de ikke passet for meg i mine øyne. Hun er her spesiell, og derav bryr jeg meg mye da jeg ikke tror jeg finner en lignende med det første.

 

Saken er det at jeg har "spøkt" om denne personen før, han har vært en rød tråd i tidligere samtaler, hvor, bare som et eksempel, jeg på tull har i diskusjoner sagt til henne at "han passet for henne", og lignende. Hintet til det, ren skjær spøk. Er sikker på at det er irrelevant ovenfor kontakten de to har, men det hemmer meg til å prate om henne om personen. Det er jo ikke noe som har skjedd, de har ikke gått ut på noe date, eller lignende.

 

Dog, da spør jeg meg selv, hvis ei jente som jeg nå har "datet" / hengt med / hatt kontakt med, over en måneds periode nå, (hvor jeg stadig hører at hun forteller meg at hun er glad i meg, glad at vi fikk kontakt, og så videre, fortalt på en ikke-gjengjeldende måte (det ble ikke sagt pga. jeg sa noe lignende først, sånn at hun måttte "gjengjelde" meg), hvis da denne jenta går ut på date med en annen gutt, er det da galt av henne?

Hun nevnte det som sagt som at hun vurderte det, men "egentlig" ikke hadde lyst (noe jeg ikke kan vite for sikkert, jeg har vansker med å stole på jenter, hva er sannheten?).

 

Å la dette få avstand er egentlig planen, da jeg ikke har noen bedre idé enn som så. Dog liker jeg ikke denne "risikoen" jeg tar ved å ikke kunne gjøre noe, det har skjært seg før.

 

Og når alt kommer til alt, er det opp til jenta hva som skjer. Jeg er bare usikker på om dette er et tegn på noe, er hun lei meg, gjør jeg noe galt, kan jeg gjøre noe? Sukk.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_tinkerbell_*

Hmm.. hvis jeg hadde vært den jenta trur jeg jeg ville likt at du var ærlig med meg, og rett og slett bare fortalt om følelsene dine. Da vet hun hvertfall hva hun har å forholde seg til, og det kan jo faktisk hende at det er dette hun venter på at du skal gjøre ;) Men gjør det du føler for du.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Jeg tror litt sjalusi sender signaler om at du ikke er helt ok med at hun holder kontakt med han og at du virkelig liker henne og ikke vil miste henne, men overdreven bruk kan dytte henne bort. Jeg ville ivertfall ikke latt dette foregå rett foran øynene mine. Overrask henne, kjøp blomster og få det sendt til henne med et kort skrevet av deg (eller av de som sender det, men med dine ord). Ta henne med på en fancy resturant (kle dere litt fint). God damn it boy, hvis at du vil ikke gå ned uten en kamp! Hun liker deg, men det kan fort forandre seg hvis du tar henne forgitt! Send meldinger helt tilfeldig og fortell henne hvor mye du liker henne eller noe lignende, men ikke for ofte da. For da vil du virke klengete, men hvis du vil beholde henne må du ivertfall ikke bare sitte der og se på.

 

Husk også å gjøre dette her i moderate mengder, spammer du henne med sånne greier blir hun nok lei og irritert!

 

Enig med det du sier, og jeg forstår det veldig godt. Romantiske gesturer er noe jeg sliter med, og jeg er ikke sikker på at det er det som er løsningen heller. Vi har planer for morgendagen samt helgen, det er ikke avtaler det står på. Balansen mellom "desperat" og "ta noen for gitt" er en fin en, som jeg kan slite litt med. Jeg kan fort bli veldig trengende, har vansker å "bry meg mindre", noe jeg la merke til i jula, da jeg ikke fikk møtt henne og var "begrenset" til MSN / telefon. Det å starte en "kamp" om henne nå, blir litt feil, da jeg ikke er sikker på hva jeg har med å gjøre her. Hun er en veldig "utadvendt" person som liker å prate med gutter, selv om hun har noe på gang med meg. Vet ikke helt hva jeg skal tolke det som, hun sier selv at hun prater med folk når hun kjeder seg, og at hun svarer andre som skriver til henne, ikke at hun søker kontakt. Den er grei nok, bare det at det skurrer litt når han fyren her har kommet seg så lang i kontakten med henne at han har nummeret hennes, og at han har spurt henne om date.

 

Hmmh.

 

Hmm.. hvis jeg hadde vært den jenta trur jeg jeg ville likt at du var ærlig med meg, og rett og slett bare fortalt om følelsene dine. Da vet hun hvertfall hva hun har å forholde seg til, og det kan jo faktisk hende at det er dette hun venter på at du skal gjøre ;) Men gjør det du føler for du.

 

Akkurat den der er interessant. Jeg har fortalt henne flere gang at jeg er glad i henne, og det er streng tatt ikke noe mer for meg å fortelle da. Jeg kan lange ut om at jeg har lyst på et forhold til henne, at jeg bryr meg veldig mye om henne, og så videre, men for meg blir det som å sette meg selv i en sårbar situasjon, som kan virke en smule "desperat". Føler ikke hun det samme, eller oppfatter hun det som at man går for fort fram, så skjærer det seg. Det har vært progress mellom meg og henne, det står ikke stille. Som i går fikk hun møte vennene mine, og jeg er bevist på at ting må "gå framover".

 

Dog, jeg skal legge meg flat, jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal inngå et "ekte" forhold med henne (som, bli i lag med). Never ever done that before. Smaker bare at det er litt for tidlig til akkurat det, just yet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Allright. Takk for mer info, da har jeg mer å gå på.

 

Ikke ta kontak med han, det er bad. For og si det på en kanskje streng måte, med for og understreke hvorfor du ikke skal gjøre det: Dere er ikke sammen, derfor kan du kreve noe av henne. Hun har sin fulle rett til og gjøre det hun vil.

Men vi skal sørge for at hun vil være hos deg ;)

 

At han "passer for henne" er helt irrelevant iforhold til kontaken de to har ja, men kanskje ikke fo kontaken dere to har. Altså, jenter kan lese kroppspråk mye bedre enn oss mannfolk og det er noe man ikke kan lyve på. Ut fra det du skriver i først post, at du er veldig usikker gir meg en følelse at du sier dette om han fordi du tyr til humor for og gjøre slik at du ikke havner i et situasjon du ikke er helt komfertabel i.

 

Om det evt vil være galt av henne og gå på denne "daten" er helt opp til hvordan dere to har det sammen akkurat nå. Men hvis du synes det er feil av henne og gjøre det, så ikke vent med etter den evt daten med og si det. Si det i forkant, men på en ordentlig måte. Der du sier i korte trekk hva du synes om det.

At hun sier at hu vuderte det kan bety at hun inviterte deg til og ta steget videre der og da. At hu sa det på grunnlag av og "presse" deg til og få ut finger'n, so to speak. Mange jenter gjør slike ting uten at de selv er klar over hva de gjør, og mange av jentene er også veldig klare over hva de gjør. Kommunikasjon er mye mer enn bare ord, det er hvordan ting blir sagt og sliketing. Så etter jeg har sagt det jeg har her, gå tilbake til når dette ble tatt opp og føl på det. Hva tror du det var, ærlighet eller et vennlig spark i rompa til deg?

 

Det er mange ting du kan gjøre, men jeg ville ikke satsa på noe vanlige romantiske ting. Hvis at du er litt orginal, og finn på noe spennende som dere kan gjøre sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Beste du kan gjøre: Spør om å bli sammen..

note at dette også kan være det dummeste du kan gjøre xD

 

Tror ikke det blir en positiv respons, jeg har for det første ikke møtt vennene hennes, og tenker meg at det er litt tidlig. Vanskelig å vite, har bare en dårlig følelse om det. Hun virker ganske seriøs om slik, noe jeg er jeg óg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
...

 

Sier meg helt enig i det du skriver der, jeg har "egentlig" ikke noe jeg skulle ha sagt dersom hun velger å gå på date med han. Derimot, er det meg veldig rart. Når vi først fikk kontakt, klaffet det helt. Hun skulle egentlig flytte vekk ifra byen, men ettersom hun fikk god kontakt med meg, så ble det til at hun ikke flyttet alikevel. Selv om hun hadde sagt opp hybelen, fortalt foreldrene at hun skulle komme hjem igjen, så snudde hun skuta.

 

Dette var for en måned siden, så jeg har egentlig ikke lyst å bruke det som et argument for noe annet enn at hun er interessert i meg, og det steget er vi i mine øyne "forbi". Når du nevner det med at det kanskje var et spark i baken, må jeg si at det var veldig godt observert. Jeg har rett og slett ikke tenkt på det. Hun vet at jeg er sånn "små-sjalu" på at hun har kontakt med han, selv om jeg har ytret det på en spøkfull / useriøs måte. Sette ned foten, hmm. Dette er så utrolig vanskelig å håndtere, særdeles da jeg skulle ha gjort det når hun sa det i går, og ikke nå i ettertid. Får ha det i bakhodet, det å kontakte henne pga. dette akkurat nå tror jeg ikke er lurt. Samt er jeg usikker på hvordan jeg skal fortelle henne at jeg ikke synes hun skal gå på kino med han.

 

Og hvis alt er et tegn på at hun vil gå videre, så kan jeg ikke være sikker på det. Samt har vi hele det problemet med at jeg ikke vet om hun er klar til å gå videre, samt hvordan jeg skal gjennomføre det.

 

Hvorfor skulle hun nevne dette til meg? Hvorfor skulle hun lese meldingen fra han høyt til meg? Enten ærlighet, pga. jeg spurte hva hun skulle til helgen, og "spurte" om meldingen hun fikk, eller for å gjøre meg sjalu.

Eller en kombinasjon. Magefølelsen min er i tvil her.

Lenke til kommentar

Bra at hun ikke flytta! Det gir deg muligheten til og bli bedre kjent med henne.

 

Hva mener du med at hun vet du er "små-sjalu"? Betyr det at hun vet at det bryr det litt, eller vet hun hvor mye det bryr deg?

 

Man trenger ikke sette ned foten, men og komme i kontakt med seg selv for og kunne kjenne på kroppen hva du føler for diverse ting. Du sier jo at det ga det et lite stikk, når hun sa til deg at hun kanskje skulle på kino med han fyren her. Og du har helt rett, slike ting burde taes der og da, ikke i ettertid. Evt hvis det skal taes i ettertid så burde alt forgå på en usedvanlig rolig måte. Husk at dere ikke er sammen, enda.

 

Hun er kanskje ikke klar til og gå videre, men hun kan trenge signaler om at du er villig til og gå videre med henne. Og det signalet trenger ikke at dere blir sammen, det kan rett og slett være at det blir kommunisert at du vil "finne mer ut av forholdet dere har nå" type setting. Kanskje hun bare trenger bekreftelse fra deg at du gjerne vil finne dette ut.

 

Og som sagt, det kan være derfor hun sa det til deg, for og få deg til og ta det skrittet. Det med meldingen kan ha mange forklaringer, blandt annet at hu evt synes den var kjempe søt ( ikke sånn sexy søt, finnes mange forskjellige søtheter), kanskje tste deg igjen, eller rett og slett at hun ikke fikk tenkt seg om før etter hun hadde lest den. Det trenger ikke bety noenting i det hele tatt, men siden du tenker så mye på det gir du det mye mening.

 

Hvor gamle er dere forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Bra at hun ikke flytta! Det gir deg muligheten til og bli bedre kjent med henne.

 

Hva mener du med at hun vet du er "små-sjalu"? Betyr det at hun vet at det bryr det litt, eller vet hun hvor mye det bryr deg?

 

Man trenger ikke sette ned foten, men og komme i kontakt med seg selv for og kunne kjenne på kroppen hva du føler for diverse ting. Du sier jo at det ga det et lite stikk, når hun sa til deg at hun kanskje skulle på kino med han fyren her. Og du har helt rett, slike ting burde taes der og da, ikke i ettertid. Evt hvis det skal taes i ettertid så burde alt forgå på en usedvanlig rolig måte. Husk at dere ikke er sammen, enda.

 

Hun er kanskje ikke klar til og gå videre, men hun kan trenge signaler om at du er villig til og gå videre med henne. Og det signalet trenger ikke at dere blir sammen, det kan rett og slett være at det blir kommunisert at du vil "finne mer ut av forholdet dere har nå" type setting. Kanskje hun bare trenger bekreftelse fra deg at du gjerne vil finne dette ut.

 

Og som sagt, det kan være derfor hun sa det til deg, for og få deg til og ta det skrittet. Det med meldingen kan ha mange forklaringer, blandt annet at hu evt synes den var kjempe søt ( ikke sånn sexy søt, finnes mange forskjellige søtheter), kanskje tste deg igjen, eller rett og slett at hun ikke fikk tenkt seg om før etter hun hadde lest den. Det trenger ikke bety noenting i det hele tatt, men siden du tenker så mye på det gir du det mye mening.

 

Hvor gamle er dere forresten?

 

 

Ja, det med meldingen er ikke endeligt, hvem vet hva det kunne ha vært. Jeg har bare mine mistanker, da hun tidligere fortalte om det med kino og han. Jeg er forresten 21, hun er 19. Han fyren er 23.

 

Bra at hun ikke flytta! Det gir deg muligheten til og bli bedre kjent med henne.

 

Hva mener du med at hun vet du er "små-sjalu"? Betyr det at hun vet at det bryr det litt, eller vet hun hvor mye det bryr deg?

 

Man trenger ikke sette ned foten, men og komme i kontakt med seg selv for og kunne kjenne på kroppen hva du føler for diverse ting. Du sier jo at det ga det et lite stikk, når hun sa til deg at hun kanskje skulle på kino med han fyren her. Og du har helt rett, slike ting burde taes der og da, ikke i ettertid. Evt hvis det skal taes i ettertid så burde alt forgå på en usedvanlig rolig måte. Husk at dere ikke er sammen, enda.

 

Hun er kanskje ikke klar til og gå videre, men hun kan trenge signaler om at du er villig til og gå videre med henne. Og det signalet trenger ikke at dere blir sammen, det kan rett og slett være at det blir kommunisert at du vil "finne mer ut av forholdet dere har nå" type setting. Kanskje hun bare trenger bekreftelse fra deg at du gjerne vil finne dette ut.

 

Og som sagt, det kan være derfor hun sa det til deg, for og få deg til og ta det skrittet. Det med meldingen kan ha mange forklaringer, blandt annet at hu evt synes den var kjempe søt ( ikke sånn sexy søt, finnes mange forskjellige søtheter), kanskje tste deg igjen, eller rett og slett at hun ikke fikk tenkt seg om før etter hun hadde lest den. Det trenger ikke bety noenting i det hele tatt, men siden du tenker så mye på det gir du det mye mening.

 

Hvor gamle er dere forresten?

 

Faen, klarte å presse "enter" før jeg hadde skrevet noe som helst, så ble en fin liten quote av alt du skrev der. Uansett, hva det betyr at hun vet at jeg er små-sjalu, var jammen meg et vanskelig spørsmål, hehe. Vel, hun vet at jeg er nysgjerrig på kontakten de har, ikke at jeg har spurt noe direkte om han og henne, men at jeg har brukt navnet hannes som eksempel på andre personer hun kunne prate med, når jeg "nudger" henne fra tid til annen. Det går mest i slik. Hun spurte dessuten en gang om jeg, "helt ærlig talt", var sjalu på at hun hadde kontakt med han. Jeg svarte nei. Og jeg var ikke sjalu heller, ikke før jeg hørte at kontakten mellom de to var av en slik grad som den er. Så for å svare deg, så tror jeg ikke hun vet hvor mye det bryr meg.

 

Hvis jeg skal ta det opp i etteritd, må det nesten være etter de har vært på kino, eller hvis hun fortsetter å gi meg hint om det, sant? Jeg mener, nå har jeg gjort meg ferdig med den "saken", rent formelt. Jeg lot som det ikke brydde meg noe, selv om hun sikkert merket det, ettersom jeg ble noe stille. Hun har i alle fall fått sagt ifra at han er interessert i henne.

 

Det med signaler at jeg er "klar for å gå videre", har jeg absolutt ikke gitt ut i noen annen form enn at jeg har sagt at jeg er glad i henne, at vi fikk kontakt, og det der. Det er rett og slett der jeg beveger meg inn på ukjente farvann, der sier det stopp i mine tidligere erfaringer, ettersom jeg aldri har gitt signaler om at jeg vil "gå videre" med ei jente før. Hjelp?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Det at hun leste opp den meldingen hun fikk av han til deg kan jo tyde på tre ting i mine øyne. Enten så tror hun ikke det bekymrer deg, og ville bare dele litt morro med deg, noe jeg ville sett på som positivt siden hun tydeligvis vet hvor dette går veien når dere driver på som dere gjør. Nummer to er at hun har merket at du er litt sjalu og at hun vil teste om du kommer til å reagere på at hun leser den og kanskje få en reaksjon. Det kan jo være positivt i den forstand at hun liker deg og ønsker på en måte og få ut litt sjalusi av deg for å føle at du mener det du sier når du sier du er glad i ho osv. Den tredje muligheten kan være at hun fortsatt er klar over din sjalusi, og derfor leser hun sånt opp til deg for å vise deg tillit til at hun ihvertfall ikke holder noe skjult for deg. Dette er jo igjen positivt siden hun da vil berolige deg og at det tydeligvis er deg hun ønsker å være sammen med og ha god kommunikasjon med.

 

Er jo mulig hun er ond og vil skyve deg vekk med å gjøre det, men det er vel heller tvilsomt. :p

 

Kjipern situasjon, ihvertfall når dere ikke har noen forpliktelser i form av forhold osv slik at du kan si fra at du ikke liker det osv. Men det at hun fortalte deg om han hadde bedt ho ut og at hun egentlig ikke ville siden dere skulle finne på noe burde jo si litt da. Er sikkert ikke så lett for henne heller. Hun er sikkert usikker på hvem hun skal velge viss hun har litt sansen for begge to. Så du får stå på og gjøre deg verdt valget viss det blir deg ;)

Lenke til kommentar

Du er redd for å vise at du er interessert i noe mer, fordi du ikke vet om hun er det.

Om du leser hva du selv skriver, så sier du at hun lot være å flytte, snudde hele maskineriet, pga deg!

I mine øyne er det et soleklart tegn på at hun er interessert i noe mer. Det virker som dere erter hverandre og spøker en del. Kan du blande inn litt kjæreste-spøker i det? Når det passer, så svar f.eks "Det kan vi gjøre når vi har blitt kjærester", eller lignende alt etter situasjonen, med et spøkefullt smil og tone. Prater dere om barn, så si "når vi blir kjærester, vil jeg har 14 barn med deg!" med glimt i øyet.

 

Du skjønner tegninga, bland inn små hint i spøk, som du allerede gjør med andre ting. Det har alltid funket for meg, og er en fin og trygg måte å sende ut signaler på. Funker også fint i tekstform, som regel.. :)

 

Du kan jo og spøke-hinte med sjalusien din; "Skal du på kino med han fyren?! Si meg hvor han bor, jeg må sporenstreks dra og banke ham opp!", og le av det. Hun skjønner at du kødder, men blir samtidig litt.. bevisstgjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...