Gå til innhold

Retur til komplett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte hovedkortet i høst, og en gang i slutten av januar i år ville ikke maskinen starte. Forsovidt greit nok, jeg prøvde først med annet minne, prossessor og strømforsyning. Både med og uten pci-kort osv... Med andre ord, jeg eliminerte de fleste mulighetene, så jeg kom til en konklusjon at det var noe galt med hovedkortet. Jeg sendte det inn og dem sjekket kortet. Ifølge dem så virker kortet (!) og det er sendt tilbake til meg. Forsovidt greit det og, men jeg må betale for å hente det på posten, er ikke dette en garanti og service-sak ovenfor kunden? At jeg må betale 450kr for å hente kortet på posten synes jeg nesten er litt drøyt...

 

(Og hvis kortet ikke virker når jeg har hentet det, da blir jeg sur...) :shrug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må betale for testingen hvis kortet funker. Og så kommer porto og oppkrav i tillegg. Det er ikke en garanti sak sålenge kortet funker. Om det bør være en service sak er en helt annen sak. Det er i så fall opp til webshopen å avgjøre. Det koster å teste ting gratis, det ville i så fall gi seg utslag i høyere priser på produktene. Derfor synes jeg forsåvidt det er greidt av forbruker må betale for testing av et produkt som virker.

Skrevet

men hvis ikke kortet virker til slutt da? Jeg er bombesikker (har faktisk drevet med data og elektronikk lenge) på at jeg har gjort alt på den rette siden, og hvis kortet virker når jeg får det tilbake, vil jeg tro at dem har byttet det ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...