Gå til innhold

Hvilke bøker bør filmatiseres?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Tidshjulet hadde blitt vanskelig fordi serien er så lang. Når man først skal filmatisere så gode bøker, bør man ikke forkorte for mye heller.

 

Jeg synes den burde filmatiseres jeg. Det blir kanskje forkorta mye, men det kan jo lages mange filmer og? :p HP har blitt en lang serie, og James Bond?

Det blir kanskje litt skuffende med en film fra så fantastiske bøker, men om ikke alle gidder å lese dem, kan de hvertfall få vite om historien :)

Det kunne kanskje åpna øynene til fler så bøkene ble enda litt mer kjent! Dessuten, historien er fantastisk. Vanskelig blir det kanskje, men det kommer til å bli verdt det :)

WoT er utrolig bra, og jeg håper virkelig den blir filmatisert. For RJ's skyld og :) Hadde vært fint om han fikk gjort ferdig siste boka, men han måtte nok videre... :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Alt av Dan Brown. Han skriver som om han skulle skrevet filmmanus uansett.

 

"Pelikanraporten" av John Grisham.

 

Og "En uskyldig mann" (John Grisham)- bare for å skape mer oppmerksomhet rundt historien.

 

Helt enig.

 

Etter min mening burde man filmatisere De Fire, siden det hadde vært gøy å se hvordan situasjonene og karakterene blir på film :D

 

Men jeg skjønner at det hadde blitt vanskelig... måtte isåfall blitt en animasjonsfilm, siden det handler om en elg, en vaskebjørn, en panda, en ilder og en skilpadde :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kunne godt tenkt meg en ny filmatisering av Andre Bjerkes bok "De dødes tjern". Den handler om en vennegjeng som hører om en myte om Daumanshytten ved Blåtjernet. De reiser opp der for å sjekke ut denne hytten og tjernet, og under oppholdet her skjer det en rekke forunderlige hendelser. Det er en krimroman. En reproduksjon av De Dødes Tjern som film tror jeg kunne blitt veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...