Gå til innhold

[løst]Hva om jeg vil ignorere en bruker?


Anbefalte innlegg

Hei, dette er en kjip og urimelig tanke - men jeg synes i alle fall det hadde vært fantastisk med en funksjon som gjorde at jeg kunne /ignore noen av brukerene på forumet. :)

Rett og slett slik at postene til denne brukeren var skjult for meg, eller i alle fall kortet ned til en linje.

Det er en del tråder som blir fullstenig bombardert av noen få brukere som har hengt seg fullstendig opp i et politisk radikalt ståsted eller liknende, og bruker enhver anledning til å promotere sitt syn eller forfekte andres.

Jeg får ikke noenting ut av å lese det de skriver, og må scrolle over 90% av tråden for å få lese noe som angår teamaet.

Jeg mener ikke at postene burde slettes eller at de er personlige og slenger dritt - de holder seg innenfor reglene, men jeg får ALDRI noe ut av å lese hva de mener og er lei av å lete etter det andre har skrevet.

 

Jeg er klar over at denne funskjonen aldri vil komme, men jeg ville uansett bare blåse det ut, var en artig tanke. Har aldri sett noen forum der dette er mulig, men gleder meg til det kommer.

Flytt tråden til søpla om dere vil. (Evt bare /ignore meg.) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...