Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har en P1i som knirker noe helt sinnsykt. Jeg har funnet ut at det er venstre side av bakdekselet som har en svakhet(er litt tynnere enn ellers). Jeg har hatt den inne til reperasjon to ganger, men de ser ikke ut til å ville fikse det for meg(eller de bytt fordeksel, men ikke bakdeksel).

 

Så det jeg da lurer på er om jeg ødelegger garantien min hvis jeg limer det fast? Det er enkelt å løsne(en liten skrue) og så er det bare å lime og skri fast igjen. Evt. har noen andre lagt merke til at det knirker på venstre side på P1i'en deres?

 

-Emil

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kan vel bare returnere den å be om en ny?

Nei, det kan du ikke!

Det du derimot kan, om den er levert inn for samme feil to ganger tidligere, er å reklamere på telefonen og kreve heving av kjøp. Da sendes den inn til Sony Ericsson, og de vil ta en avgjørelse på om de godkjenner heving av kjøp, evt. bytte i ny vare.

Lenke til kommentar

Hvis du limer den funker det sikkert, helt til du leverer den inn for en bagatell feil som feks defekt høyttaler 5-6 mnd senere og da kan du nok regne med et uhyggelig prisoverslag på grunn av ødelagte deksel m.m. som følge av limen. Så ville ikke anbefalt det :)

 

Tipset mitt er å levere den inn på nytt og spesifiser veldig nøyaktig hva som skjer og når det skjer, samt at du har hatt den til rep 2 ganger før uten at det hjalp. De fleste feil som ikke blir fikset hos verksteder er nok på grunn av dårlige feilbeskrivelser, som for eksempel å bare skrive "knirker" eller noe sånn. Om det er en feil som ikke oppstår hele tiden er det jo umulig å vite hva som knirker for den stakkar teknikeren som skal fikse 20-30 telefoner per dag :p

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar

Brukere klemmer og kaster apparatet rundt omkring og forventer at plastikk-deksler ikke skal begynne å knirke av behandlingen de utsetter apparatene for. Nå sier jeg ikke at det er det du har gjort, men i de aller fleste tilfeller så er det bruken (les feilbruk) av apparatet som årsak til knirking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...