pappagutt Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe bilholder til N95, og lurer derfor på om det er noen kan anbefale meg en! Noen som feks har prøvd Nokia Bilholder Easy Mount HH-12 + CR-39 http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=79172 ?
Capt. Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei! Jeg bruker den holderen til min N95 og den fungerer helt fint Endret 9. januar 2008 av chief_officer
pappagutt Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg bruker den holderen til min N95 og den fungerer helt fint Takk for svar ;-)
Nitro-Racer Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe bilholder til N95, Jeg bruker holderen, men ikke sugekoppen så den kan jeg ikke si noe om. Kjøpte holderen på Clas Ohlson. Eneste som er litt knotete er når du setter telefonen på plass så er det lett å trykke inn kamera- eller galleritasten. Bruker den til N95 og 6300, så holderen er allsidig! Ellers helt ok.
Chivas Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Er selv på utkikk etter holder for min N95, og denne ser jo grei ut. Noen som vet om sugekoppen lett løsner? Har noe ala denne saken fra Tomtom til min gamle pda, og den kunne løsne rett som det var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå