Gå til innhold

Oppgradere Minnet i HP Pavilion 7880


jonna_nett

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på hvor mye RAM jeg skulle satse på å kjøpe, har nemlig tenkt å oppgradere minnet på min 9-6 (?) år gamle HP Pavilion 7880 med Windows Millenium SE.

Så jeg lurer på Hvor mye jeg kan oppgradere og hvilken type RAM jeg Skal kjøpe? (tror det er SDRAM eller DDR2, er det noen forskjell?)

 

Lurer også på Grafikk-kort og CPU og hvilke typer jeg kan kjøpe av disse. (selv om jeg vet det er feil underforum og dere behøver ikke å svare på dette.)

 

Takk for alle svar :thumbup:

Endret av jonna_nett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Men det blir som å oppgradere enn 10hk lada, lite du får gjort, og den vil fortsatt suge, bare litt mindre. Jeg anbefaler deg å kjøpe helt nytt...

:tease: hehe

Vet at den fremdeles vil være dårlig etter dagens standard, og jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe en ny Pc også, men det er allikevel kjekt å ha en ekstra som er noenlunde brukbar, hvis jeg har venner på besøk etc.

Mener at med AMD athlon 1,1 Gh, så er det minnet som bremser, skjønner jo at NOE vil alltid bremse, men de ville kanskje bli litt mer likestilt.

Lenke til kommentar
...Men det blir som å oppgradere enn 10hk lada, lite du får gjort, og den vil fortsatt suge, bare litt mindre. Jeg anbefaler deg å kjøpe helt nytt...

:tease: hehe

Vet at den fremdeles vil være dårlig etter dagens standard, og jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe en ny Pc også, men det er allikevel kjekt å ha en ekstra som er noenlunde brukbar, hvis jeg har venner på besøk etc.

Mener at med AMD athlon 1,1 Gh, så er det minnet som bremser, skjønner jo at NOE vil alltid bremse, men de ville kanskje bli litt mer likestilt.

Søk etter sd-ram. Clas ohlson vet jeg har. Evt qxl.no/burktmarked.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...