Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Likte siden deres, Simen!

Jeg gir snart opp Sigmaen min. Føler jeg ikke får et skarpt bilde med den. Vurderer Canon,s 24-70mm, men den er litt dyr, og jeg får ikke så mye supervidvinkel som jeg egentlig trenger, siden jeg tar mye natur og landskaps bilder.

Noen som har tips til optikk? I området fra 10mm-70/90mm. Alså er litt allround objektiv.

Endret av Pirja
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm. Ryddig ja...

post-26831-1222723597_thumb.jpg

Zodz: Ein kan ikkje alltid bruke den samme oppskrifta for oppskarping heile tida. Det må tilpassast både oppløysing og medie.

Endret av KimNK
Skrevet
duplicate layer.

FIlter-other-highpass. Skriv 4. Press ok. ZGå til layers palletten, blendings options-soft light.

Å bruke fire som en fasit fungerer dårlig.

Hvorfor soft light fremfor overlay, forresten?

Skrevet

Jeg bestemte meg for å gi minien en pause nå. Oppetid på 13 dager, og da var det bare restart. Før det husker jeg ikke hvor lenge siden det var jeg restartet. :p

Skrevet

Kan jo vise en tidligere desktop jeg hadde. Dette var når jeg drev med litt modding av Windows. Har gitt det opp nå, men bruker fortsatt Object Dock. Kunne aldri klart meg uten.

Du ser kanskje at det står Opera over hennes venstre pupp? Jada! Jeg lagde det slik at hvis jeg trykket på hennes venstre pupp åpnet jeg Opera mens høyre pupp var MSN. Hodet var vel Min datamaskin og navlen Mine dokumenter.

Føler meg litt stolt over den! :D

post-108702-1222727755_thumb.png

Skrevet
nah.. må vel til med noe nikon greier vel.. kjøpte nettop en sigma 150-500..

Vurderer å kjøpe samme sort (shipspotting). Er du fornøyd el?

Skrevet
Kan jo vise en tidligere desktop jeg hadde. Dette var når jeg drev med litt modding av Windows. Har gitt det opp nå, men bruker fortsatt Object Dock. Kunne aldri klart meg uten.

Du ser kanskje at det står Opera over hennes venstre pupp? Jada! Jeg lagde det slik at hvis jeg trykket på hennes venstre pupp åpnet jeg Opera mens høyre pupp var MSN. Hodet var vel Min datamaskin og navlen Mine dokumenter.

Føler meg litt stolt over den! :D

Er det enkelt ¨å få TV-oversikten på desktoppen?

Skrevet
Korsen du ser kva programmer som kjører Simon?

Det ser jeg ved å føre pekeren opp til toppen av vinduet, så faller oppgavelinjen ned. :)

Du må huske å ordne mail til Lill Hege da Simon :p

Akkrediteringsting. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...