Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

edit: så akkurat i esken at jeg fikk med 1 år med sandisk rescuepro, kjekt

Det er kjekt. Og det er jo ikke noen grunn til å registrere og installere den før du faktisk trenger det; for da har du ett år fra det tidspunktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hihi, Christian Lykke (adm. dir. i Bunnpris) kjørte på kamerabaggen min etter jeg tok bilder av han og bilen hans i dag. Glemte å ta med meg bagen etter å ha tatt bildene, så parkerte han sånn at bagen kom i klem mellom det ene forhjulet og fortauskanten. Heldigvis ble bare bagen pressa litt sammen - og alle objektivene mine overlevde. :new_woot:

Er sånne øyeblikk man er superglad for å ha forsikring - selv om jeg heldigvis slipper å bruke den i dag. :)

Endret av olegunnaro
Skrevet

Dette er sikkert en grei tråd å spørre i: Er det noen mulighet for å kunne trykke "vis nytt innhold" uten å få opp alle disse andre forumene på diskusjon.no? Det hadde vært greit å få kun få foto-delen.

Skrevet

Dette er sikkert en grei tråd å spørre i: Er det noen mulighet for å kunne trykke "vis nytt innhold" uten å få opp alle disse andre forumene på diskusjon.no? Det hadde vært greit å få kun få foto-delen.

Jeg bruker denne linken.

Skrevet (endret)

edit: så akkurat i esken at jeg fikk med 1 år med sandisk rescuepro, kjekt

Det er kjekt. Og det er jo ikke noen grunn til å registrere og installere den før du faktisk trenger det; for da har du ett år fra det tidspunktet.

Jeg har allerde gjort det, ikke fordi jeg kunne, men hadde ett gammelt minnekort jeg som jeg trengte å få henta ut ifra, og jaggumeg funka det fint.

og uans, hvis jeg en dag virkelig trenger det og den har expira så er det verdt å betale for uans

edit: maila utviklerne ang det, og de sa:

Once the software is activated, the timer is set for one year and cannot be halted. However, the renewal for the following year is discounted 50% and is good for another year.
Endret av Bjørnli
Skrevet

har original-batterier:) men grepet er umulig å oppdrive i norge virker det som

har ett originalt nå men er noe feil med det, får ikke tatt pre-focus med utløserknappen, den tar bare bilde med en gang og er hyper-sensitiv hvis d skjønner.

Skrevet

Lønner seg å gå for originalbatterier er min erfaring

Jeg har både gode og middels gode erfaringer med uoriginale batterier. Når det gjelder grep, så er jeg generellt skeptisk til kvaliteten på de billige ebay-grepene.

Skrevet

har ett originalt nå men er noe feil med det, får ikke tatt pre-focus med utløserknappen, den tar bare bilde med en gang og er hyper-sensitiv hvis d skjønner.

Har du sjekket hva det koster å prøve å fikse original-grepet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...