Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei gutter!

 

I BK'n ble det masse rot nå. Da jeg åpnet en ny side, emns et bilde enda ikke var postet ble det slik at det ble med på den nye og, og gjorde vel noe galt da jeg sletta. Derfor ber jeg om unnskyldning for at noen bilder ikke vises, og at noen kommentarer kanskje kommer til feil bilde, emn jeg skal bruke natta på å fikse det!

Lenke til kommentar
Derfor ber jeg om unnskyldning for at noen bilder ikke vises, og at noen kommentarer kanskje kommer til feil bilde, emn jeg skal bruke natta på å fikse det!
Værst for deg.

For jeg venter med å kikke på de til du har rydda opp ;)

 

Og så utbringer jeg en liten skål for returen. Den gær både til styret og til deg :partysmilie:

Lenke til kommentar
Får ønske deg velkommen tilbake! :D Høyt nivå over BK-en din, men med så mange bilder glir inntrykkene litt over hverandre. Prøvde meg litt på fluer under dagens runde, men fikk ikke noe særlig. Skvetne dyr...

 

Finn deg en dau en (eller flere) å sett den på en blomst, et blad, eller noe sånt - ingen som ser forskjell ;)

Lenke til kommentar
Jo, faktisk. Da står den ikke så fint lenger. Ligger vel heller langflat på magen. :p

 

Det er bare å snu den, hehe.

 

Det du kan gjøre er også å fange en levende flue og stappe den i fryseren/kjøleskapet i en periode. De er kaldblodige dyr og blir veldig rolige/bevegelseshemmet når de er avkjølt - men dauer ikke. Når du så tar den ut av frysen så har du 2-5 minutter å knipse i vei på før fluen/insektet livner til igjen og stikker av.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

SÅNN!

 

Nå er alle bildene der. Vær så snill, gi faen i at det er noen bvilder under all teksten. Fjerner jeg vedlegget til de, blir også bildene borte i de andre trådene. Bare overse de, fokuser kun på de som er først :)

 

Ang å kjøle de ned, funket ikke til meg. Hadde de i kjøleskapet i 30min, men fløy nok til å kunne stikke av. Vil bare annbefale tålmodighet til de grader!

Lenke til kommentar
Ang å kjøle de ned, funket ikke til meg. Hadde de i kjøleskapet i 30min, men fløy nok til å kunne stikke av. Vil bare annbefale tålmodighet til de grader!

 

Prøv fryser'n, mulig det funker bedre :)

Mange flotte bilder du har lagt ut. Kan tenke meg det krevde ekstrem tålmodighet. Hadde du bare rigga opp utstyret og fokusert på en plass og satt å venta på det riktige øyeblikket?

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Det jeg også lurer på. Jeg driver og jager litt for mye tror, jeg. Og når jeg forstyrrer med den pokkers tripoden for hvert skritt jeg går, er det ikke særlig lett å få noe fluebilder.

 

Har det samme problemet. fatter ikke hvordan du får det til... Venter du på samme plassen hver gang?

Lenke til kommentar
Har det samme problemet. fatter ikke hvordan du får det til... Venter du på samme plassen hver gang?
Hemmeligheta er å lukte vondt. Stinke skikkelig.

Hvis du treffer vår venn Marius "Fluenes Herre" in natura, så forstår du hva jeg mener :tease:

 

 

 

 

 

For ordens skyld: Jeg har aldri lukta på Marius, men han lukter sikkert som rosevann.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Ingen linking eller hosting, Marius. Ta det heller med ro, og legg dem ut i ro og mak. Det blir bare enda verre hvis vi har en bråte tråder som er linket til ekstern side. Det er ikke lov eller ønskelig i BK, vet du. Slapp av. Vi er glad for å ha deg tilbake, men vi trenger bare så mange fluer på en natt. Tanken på hvordan det siste kan tolkes gir meg frysninger.

 

Kom deg i seng, unge mand. Vi snakkes i morgen.

Lenke til kommentar

Nå er alt linket til. det gikk ikke ann å slette alt innholdet.

Har aldri vært borti det før, men om jeg la inn et vedlegg under tråd nr 2, så la det samme vedlegget seg under tråd nr 3, og slettet jeg det fra tråd nr 3, ble dte slettet fra tråd nr 2 og.

 

Flickr har ikke opplastningsproblemer, ingen av dere vil ha problemer med å laste bildene. la de bare være. Alternativ nr 2 ville vært å fått en moderator til å slettet alle trådene, og så lagt de inn på nytt, og det hadde jeg ikke orket. Samt at masse kommentarer hadde gått tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...