Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

men i heite folkens - nå må dere slutte å bruke så jævlig mye penger på glass! Jeg får jo heftige mindreverdighetskomplekser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men i heite folkens - nå må dere slutte å bruke så jævlig mye penger på glass! Jeg får jo heftige mindreverdighetskomplekser.

Du er ikke alene.

Skrevet

Ingen som tilfeldigvis vil lese min diktanalyse av "Det er den draumen" av Hans H. Hauge? :p

Overasket over at jeg klarte å få meg til å gjøre det. :p

Skrevet

Bra å komme på forsiden, men det fortjener jaggu de som gir seg i kast med en slik tur. Er det ikke 100mil de skal dra før de er i mål?

Skrevet
Bra å komme på forsiden, men det fortjener jaggu de som gir seg i kast med en slik tur. Er det ikke 100mil de skal dra før de er i mål?

Jo :) Men Arnt Ola Skjerve vant 50 mila i dag.

Skrevet

Sant.

Bare gleder meg til dimmepengene mine ruller inn på kontoen min i sommer - da skal glass handles.

Skrevet
Bare gleder meg til dimmepengene mine ruller inn på kontoen min i sommer - da skal glass handles.
Krystallglass til sjampis?

Det er en god investering.

Skrevet

Følger du heile FL eller? Skulle gjerne vore der oppe i år, ettersom det er ganske mange kjente som stiller. Det er jo også veldig gøy å ha muligheita til å ta bilder av så mange toppidrettsutøvarar på ein gong.. ;)

Skrevet
Krystallglass til sjampis?

Det er en god investering.

Hehe. Avholdsmann, så ikke for min del. ;)

Skrevet (endret)

Men det

Følger du heile FL eller? Skulle gjerne vore der oppe i år, ettersom det er ganske mange kjente som stiller. Det er jo også veldig gøy å ha muligheita til å ta bilder av så mange toppidrettsutøvarar på ein gong.. ;)

Jeg prøver å følge med så godt jeg kan :) Selvom jeg egentlig ikke har noe interesse for løpet. :p Men det er bra å holde seg oppdatert.

Grats, stonhans. Jeg er på forsiden for første gang i dag... :) (nettutgaven av et fagblad)

Takk :) Hvilket fagblad?

Endret av stonhans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...