Gå til innhold

Crysis Patch 1.1 Released

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gikk fra 17 fps i gjennomsnitt på gpu benchmarken til ca 31 fps i gjennomsnitt! Dette er på ultra high på alt og 1680 oppløsning! Spillet gikk fra ikkje spillbart med disse instillingene, til spillbart.

Vista 64 sp1 rc glemte jeg å nevne at jeg kjører.

Hmm har ikke så forskjellig maskinvare fra deg og får selv 17fps med alt på very high og 1680*1050-oppløsning. Eneste forskjellen jeg kan se er at jeg ikke har innstallert SP1... Så jeg får prøve dette og satse på at jeg får den samme ytelsesøkningen :)

jeg kjører forceware 169.28. Kanskje dette hjelper litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gikk fra 17 fps i gjennomsnitt på gpu benchmarken til ca 31 fps i gjennomsnitt! Dette er på ultra high på alt og 1680 oppløsning! Spillet gikk fra ikkje spillbart med disse instillingene, til spillbart.

Vista 64 sp1 rc glemte jeg å nevne at jeg kjører.

ikke noe som heter ultra high. mener du very high da?

Nei han mener nok Ultra High. Det finnes Ultra High støtte for Crysis i CryEngine2,

Crytek har bare valgt å ikke bruke dem enda, de fleste systemene sliter med å dra

alt på MAX.

Skrevet

Kjører samme driver som deg og nå også SP1, 19.86fps fikk jeg, så jeg vet ikke hva du har gjort heh

Han kjører ikke very high. Han kjører ULTRA high

Skrevet

Kjører samme driver som deg og nå også SP1, 19.86fps fikk jeg, så jeg vet ikke hva du har gjort heh

Han kjører ikke very high. Han kjører ULTRA high

Min feil! Kjører very high, høyeste som orginalt kan stilles opp til. Unskyld huska feil :(

Skrevet

Greide faktisk å sette opp grafikken fra medium\low og 1024x768 til 1440x900 og medium\low (textures opp til high :)) Ligger på 20-30 fps utendørs og over 30 innendørs. En sjelden gang dupper det ned i 12-15 når det er veldig mye action, men det er verdt det når grafikken er så sykt mye bedre :)

Skrevet

River meg litt i håret her for finner ikke autoexec.cfg for å få endret til Ultra settinger (virker som den nye patchen har fjernet den å lagt til andre *.cfg filer.

Noen som har oppskriften for hånden?

Skrevet
River meg litt i håret her for finner ikke autoexec.cfg for å få endret til Ultra settinger (virker som den nye patchen har fjernet den å lagt til andre *.cfg filer.

Noen som har oppskriften for hånden?

Jeg bare laget opp en autoexec.cfg fil selv og den fungerte jo.

Skrevet

Jepp, fant ut at meg måtte lage en selv å legge den under Game mappen.

Brukte en oppskrift fra et cryssis forum, satte opp oppløsingen til 1600*1048 og resultatet ble flott.

142976.jpeg

142977.jpeg

142978.jpeg

142979.jpeg

Skrevet
Jepp, fant ut at meg måtte lage en selv å legge den under Game mappen.

Brukte en oppskrift fra et cryssis forum, satte opp oppløsingen til 1600*1048 og resultatet ble flott.

142976.jpeg

142977.jpeg

142978.jpeg

142979.jpeg

ser jo veldig pent ut, men i minste lage med fps :p

Åssen maskin kjører du det på? spec

Skrevet

Står i profilen, men forkjellen er at jeg her bruker et OC 8800gts 512 som fungerer mye bedre i Crysis.

Etter patchen kan jeg fint spille på Very High, 2x aa på 1280*1024.

Skrevet

All hakkinga og skurringa i lyden ble fiksa, men nå går det ikke ann på loade. Enten må jeg velge mellom å spille med hakkete og skurrete lyd, eller å ta hele jævla oppdraget på nytt hver gang jeg dør. Møkka-PC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...