Gå til innhold

Fremtiden for Wii og internett?


Frankium

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som ligger i kortene fremover?

Det er greit å kunne surfe på nett, men i forhold til brukbarhet blir det mest en kuriositet, det hele er en del enklere på PC.

Kanalen for værmelding er alt for lite detaljert til å gi meg noe som helst, og det samme med nyhetene dessverre. Everybody votes, eller hva den nå heter, kan vel heller ikke sies å utnytte mulighetene i teknologien til det fulle.

 

At man kan laste ned gamle spill er derimot rett og slett genialt, men hvorfor ikke f.eks. demoer av kommende spill, videoer e.l.? Kan være at det er snakk om begrenset lagringskapasitet på selve Wiien, men så vidt jeg har forstått er det mulig å kjøpe ekstra SD kort, noe som kan utvide lagringsmulighetene betraktelig.

 

Noen som vet om det foreligger noen planer på denne fronten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper han bare leste topic, gikk utifra at du snakket om Wii sine online gaming muligheter. Dessuten trenger man ikke å skrive inn vennekoden når man skal spille online.

 

Både EA og Activision (og sikkert Nintendo også, vet ikke helt hvordan f.eks Strikers funker) har et system med brukernavn, der du lager din egen konto. Begge systemene tillater også for auto match. Har erfaring fra Fifa 08 og Guitar Hero 3.

 

Når det gjelder de andre internettmulighetene til Wii så bryr jeg meg ikke egentlig. Å spille online derimot, det er fett!

Endret av xantir
Lenke til kommentar
Når det gjelder de andre internettmulighetene til Wii så bryr jeg meg ikke egentlig. Å spille online derimot, det er fett!

Det hadde vært genialt å kunne gjøre som på xbox live, å teste ut en demo av et spill før man kjøper det. Spesiellt når steder som spaceworld i disse tider forlanger 649,- for mario galaxy, kan det være greit å vite hva man går til før man legger 5-600 kr i et spill.

Ellers, helt enig.

Lenke til kommentar
Når det gjelder de andre internettmulighetene til Wii så bryr jeg meg ikke egentlig. Å spille online derimot, det er fett!

Det hadde vært genialt å kunne gjøre som på xbox live, å teste ut en demo av et spill før man kjøper det. Spesiellt når steder som spaceworld i disse tider forlanger 649,- for mario galaxy, kan det være greit å vite hva man går til før man legger 5-600 kr i et spill.

Ellers, helt enig.

 

Og hvem kjøper spill på elendige Spaceworld? Overprisete på alt, dårlig kundeservice, Zelda til 999 kr, solgte Wii uten Wii Sports på lanseringsdatoen og solgte den for blodpris, og diverse svindel.

 

Kjøp på nett heller. Jeg forhåndsbestilte Super Mario Galaxy for 399,- på Platekompaniet.no, f.eks.

Lenke til kommentar
Og hvem kjøper spill på elendige Spaceworld? Overprisete på alt, dårlig kundeservice, Zelda til 999 kr, solgte Wii uten Wii Sports på lanseringsdatoen og solgte den for blodpris, og diverse svindel.

 

Kjøp på nett heller. Jeg forhåndsbestilte Super Mario Galaxy for 399,- på Platekompaniet.no, f.eks.

 

Gode eksempler på dårlig service og sleipe butikker, men det er verdt å merke seg at ikke alle spaceworldbutikker er like. Man finner lignende eksempler hos de fleste butikker i Norge. Husker at det var en el-kjøp butikk i nordland som skulle ha 3500 kr for en wii ved andre levering i desember 2006. Det er ikke værre enn å la være å kjøpe spill på de stedene om overpriser, eller bare sjekke om det er mulig å få den til en mer anstendig pris ;)

 

On Topic:

Det har vært snakk om en kanal hvor du kan teste kommende spill, men jeg har ikke hørt noe mer enn det om når det vil komme til Europa.

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
Problemet er at det er kunden selv som må påpeke at det er en annen butikk som selger varen billigere. At du fikk billigere Wii pga av prisgaranti er bra :thumbup: Er det noen som vet om elkjøp endrer prisen slik at andre kunder ikke blir "lurt"?

 

Dem endrer nok ikke prisen nei, men prisgarantien gjelder jo opptil 30 dager etter at du har kjøpt varen.

 

Men til meg sa dem at nå tapte dem masse penger, da den var ganske dyr å ta inn. Fikk også galaxy for 399,-, i stedet for 549,- som det var prisa på elkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...