knux Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 huff savner "vanlig" wow. Det var tider det.. Agreed.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 huff savner "vanlig" wow. Det var tider det.. Hvem savner ikke evig lange MC runs for å få en del nightslayer hvert tredje run :')
shamo1353 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Slapp av dere, jeg mangler bare en ring og en trinket, ellers har jeg skaffa resten uten bot Har 2 Vengeful og da så
Ajaco Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Slapp av dere, jeg mangler bare en ring og en trinket, ellers har jeg skaffa resten uten bot Har 2 Vengeful og da så Som om det gjør ting bedre..
MrLee Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Legendarys blir vell i WOTKL som epics i pre TBC... lol, full legendary warrior tank :> Jeg venter på at crafters skal få tilgang til "Legendary thread" høhø... Pre TBC WoW var mye, mye mer gøy ja.. mulig fordi jeg omtrent ikke hadde raidet mye før rett før TBC kom da... OT: Bottere burde alle bli rævpult av en genmodifisert mega ananas! Endret 8. januar 2008 av MrLee
NuckChorris Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 OT: Bottere burde alle bli rævpult av en genmodifisert mega ananas! /agree Men dessverre er ikke PvP særlig høyt på lista over prioriteringer hos Blizzard. Det virker i hvert fall ikke slik. Litt OT kanskje, men er det bare jeg som surrer, eller leste jeg et intervju pre TBC hvor en Blizzard kar sa at det skulle bli mindre grinding av diverse i TBC? Mulig jeg blander det med at det skulle bli mer tilrettelagt for casuals.. Men uansett, boting er ikke noe annet enn latskap og snylting på resten. Håper trådstarter blir bannet for det
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) OT: Bottere burde alle bli rævpult av en genmodifisert mega ananas! *laste ned bot* Endret 8. januar 2008 av Frohman
Pherol Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 shamo1353, you phail anyway. Har selv brukt bot før og jeg angrer major. lenge siden tho.
Nemistwh Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hvor får jeg tak i en sånn bot? Skal teste hvor fort jeg blir banna.
shamo1353 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Som de sier, "If you can't beat them, join them". Det jeg gjorde, og går dritbra nå =))))
Ajaco Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 "If you cant beat them, join them" Du har ikke lyst til å joine Al-Qaida, og Bin Laden da? Bare sånn når du først er i gang.
DisplayName123 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Så terrorisme er på linje med juksing i et spill?
MrLee Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Det kalles å sette på spissen... Uansett. At "alle andre" gjør det (vil egentlig si "mange andre") gir deg ikke mer berettigelse for å gjøre det samme. Det er fremdeles juks.
Xint Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Så terrorisme er på linje med juksing i et spill? WoW is serious business.
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 huff savner "vanlig" wow. +1 Kan skjønne at folk bruker bot. Blizzard legger jo spillet opp til at "hvis du skal lykkes i en del av spillet må du gå gjennom en kjedelig/tidskrevende annen del av spillet. Da tenker jeg på arena. Det blir så mye mye morsommere å gå i arena med fult s1 gladiator gear enn en haug med blåe pve deler. Så at folk boter i bg'er(som de sikkert er lei av eller ikke har tid til) for å gjøre seg mer velykket i en annen del av spillet som skinner skjønner jeg. Men det beste hadde jo vært om blizzard hadde funnet opp et "bote-fritt" spill. Har aldri bota før, men jeg må si det frister Det tar virkelig ikke så utrolig lang tid å farme seg brukbart PvP gear. Selvfølgelig om man absolutt skal ha FULLT season 1, så tar det jo en stund.. Jeg kunne ikke bry meg mindre om noen botter. De blir eid uansett, for season 1 er jo ut uansett.
Goffi1983 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nå skal jeg banne litt i kirken og si. . Ja jeg har og bruker pvp bot.. i alle bg's... AV, EOTS, WSG, AB Jeg skal faktisk medgi at jeg er irritert på AFK'ers, de kunne vært litt mere oppfinnsomme. Boten som jeg bruker er en som spiller som en "vanlig spiller", taktikk etter hvilken klassen man møter etc, hvor mange raid members som er hvor, hvilke classer som er i nærheten, liv, mana etc etc.. (Heter oBG, mod til Openbot som trenger lavishsoft's Innerspace ) Fullt Season 1 + alt av honor som passer inn tar ca 1-2 uker.. 18-30k honor om dagen, alt etter klasse og build. Vil man ha en lett inntreden til Arena med 350+ res, litt critt og kos så er det absolutt en måte uten å måtte drepe seg selv sosialt på veien. Arena er gøy, og man spiller mere aktivt og intenst enn "klynge" AV. Hvorfor man botter er vel egentlig en tråd verdt. Og til trådstarter, aldri bott hvis ikke du ønsker å miste accounten. Endret 9. januar 2008 av Goffi1983
ilpostino Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 jeg har slettet et par poster som går på nedlating og bruk av bot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå