Gå til innhold

Far Cry 2 Utsatt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Har ikke sett at dette har blitt diskutert på forumet.

Skrevet

Det virker ganske ferdig ut allerede. Tvile ikke på at det kommer innen 2. kvartal. Mye imponerende teknologi. Skal bli spennende å teste ut mulighetene. Veldig morsomt i Crysis, men her er det enda flere muligheter.

Skrevet

Det irriterer meg nesten at de satt en dato i første omgang, var jo abselutt ingen tvil om at det kom til å bli utsatt. Irriterende at spill alltid må bli utsatt, og at de ikke greier å finne en ordentlig dato med en gang-.

Skrevet

Velkommen til spill-industrien, MrLG. Hvis selskapene sier en dato, vil de bygge opp hype, og få folk til å oppgradere PC'ene sine litt fortere. Sånn jeg ser det, i alle fall.

Skrevet
Velkommen til spill-industrien, MrLG. Hvis selskapene sier en dato, vil de bygge opp hype, og få folk til å oppgradere PC'ene sine litt fortere. Sånn jeg ser det, i alle fall.

Det er jo såklart veldig lurt ja, folk vil jo uannsett omtrent kjøpe det selvom spillet blir utsatt eller ikke, og folk vil kanskje være enda mer tørste på å spille det. Fint for spillselskapet, men jævlig irriterende for oss :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...